Seriöst fin trio![]()
Min nuvarande laguppställning efter att även 613 (efter 1359) lämnat byggnaden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Seriöst fin trio![]()
Fina alla tre!![]()
![]()
Uppställningen just nu. 309, 587 och 422
Snyggt, fan va jag får sug efter en vit...![]()
Blytung trio...Kan passa på att lägga in min egen trio med en bild jag hade på Insta för några veckor sedan.
![]()
Köp en Sub!Jo jag har ägt 8 Panerai senaste året men aldrig mer än tre samtidigt.
Du vägrar ju att sälja!Köp en Sub!
654.Snyggt, fan va jag får sug efter en vit...
Yes, tycker 114 är lite trevlig oxo i sin enkelhet. Men inget mera nytt innan ett par har lämnat.
Köp 968, du får rabattDu vägrar ju att sälja!
Snyggt!Ni har sett den förut men när man bara har en så får man visa det man har
![]()
Denna var ju grym!Bäst ni vänjer er!![]()
![]()
Eller hur! Tack!Denna var ju grym!
Och jag måste såklart säga "sjukt bra".OWG sen den kom in - Pre-V logo
![]()
Fast Jag vågar ju inte riktigt, gillar egentligen samtliga jag haft men är för nyfiken hela tiden. Men alla utom sju är sålda iafVåga göra en @peterc och sälja alla andra?![]()
Våga göra en @peterc och sälja alla andra?![]()
End gameOWG sen den kom in - Pre-V logo
![]()
VerkligenEnd game
Min nästa klocka! Den är 47mm eller hur? Undrar om det finns samma modell i 44mm storlek?Vi är igång - Välkomna!
![]()
![]()