Vafan! Jag som beställde ett läder av honom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vafan! Jag som beställde ett läder av honom.
Riktigt skönt läder det därsesextvå
![]()
Alltså, jag klagar inte, den är bara lite för stor för min hjärna.
Alltså, jag klagar inte, den är bara lite för stor för min hjärna.![]()
Jo, på längden. Och jag kan ju inte köpa en klocka till av digNej då
Inte direkt att en 44m med kronskydd är mycket mindre![]()
Jo, på längden. Och jag kan ju inte köpa en klocka till av dig![]()
Braaaa skärpa
Ser mycket bra ut!Kör gummi i dessa tider, det gäller ju att skydda både sig själv och andra
![]()
Tack, eller hur. Det svarta gummit har försvinnit överallt i medier, nu är det bara det olivgröna som gäller, jag känner mig gammal som inte har ettSer mycket bra ut!
Nu blir jag väl lynchad, men jag tycker att det svarta gummit är snyggare. Optimalt vore väl dock att ha orange, grönt och svart att alternera mellan.Tack, eller hur. Det svarta gummit har försvinnit överallt i medier, nu är det bara det olivgröna som gäller, jag känner mig gammal som inte har ett
Det beror helt på hur urtavlan och resten av klockan ser ut.Nu blir jag väl lynchad, men jag tycker att det svarta gummit är snyggare. Optimalt vore väl dock att ha orange, grönt och svart att alternera mellan.
NejDet beror helt på hur urtavlan och resten av klockan ser ut.![]()
![]()
![]()
Uppställningen just nu. 309, 587 och 422
Trevliga trios boys!![]()
Min nuvarande laguppställning efter att även 613 (efter 1359) lämnat byggnaden.
Vackert!Kan passa på att lägga in min egen trio med en bild jag hade på Insta för några veckor sedan.
![]()
Nu blir jag väl lynchad, men jag tycker att det svarta gummit är snyggare. Optimalt vore väl dock att ha orange, grönt och svart att alternera mellan.
Nu har du målat in dig i ett hörn... Enda alternativet är att utöka med fler Pannor!Vackert!
Jo jag har ägt 8 Panerai senaste året men aldrig mer än tre samtidigt.Nu har du målat in dig i ett hörn... Enda alternativet är att utöka med fler Pannor!![]()