Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp! Vem kan motstå dessa svärdsvisare och plexi?Va händer!
@azcii s gamla?
Då får man grattulera!![]()
Japp! Vem kan motstå dessa svärdsvisare och plexi?
Snyggt hugget.![]()
Japp! Vem kan motstå dessa svärdsvisare och plexi?
Jag också men jag försökte inte dra ur honom någon info.
Jag var ju där över 1 timme... Lite hann vi diskutera mina (och även dina för den delen) drömmarJag också men jag försökte inte dra ur honom någon info.
Det pratades så många olika referenser så jag blev snurrig! Plus att jag mest stirrade på och var upptagen av 587 och vilket band jag skall köra på den i morgon. Jag har mina aningar men dom vill jag inte outaJag var ju där över 1 timme... Lite hann vi diskutera mina (och även dina för den delen) drömmar![]()
Beiget med en lättare ton av olivgröntSer mycket bra ut, bjucka på fler bilder på canvaset ni båda!
Han kan den där @oddface måste kanske ta och fixa ett sånt jag med.Beiget med en lättare ton av olivgrönt
![]()
![]()
Det var alltså du som högg den?
Tack! Jag är nöjd.Det var alltså du som högg den?jävligt fin fångst
Hur kunde du släppa den?Vacker <3
Snyggt! Grattis !![]()
Nybliven ägaren till denna finfina PAM1024![]()
Tack! Väldigt nöjdSnyggt! Grattis !
Cool! Du kommer bli nöjd med den där. Kanon-ref!![]()
Haha, tack! Ja, väldigt nöjd än så länge!Cool! Du kommer bli nöjd med den där. Kanon-ref!
Du bjuder på en klassisk Panerai-manschett också. Mycket bra.
Grattis!![]()
Grymt, gratulerar!![]()
Grymt! Vem?Så, nu är canvaset på. Lite sent, men jag hoppas jag får vara med i klubben.
![]()
KyrosGrymt! Vem?