Gummi och manchester: nu är man klädd för Skånsk höst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt med tjock tritium!
Sååå mysigCoolt med tjock tritium!
Ja, du gör mig lite avundsjuk
Varför heter den black seal när det inte är en radiomir?
För att den första black seal, som den här är en homage till, var en slytech luminor.Varför heter den black seal när det inte är en radiomir?
Just det, ~94? Sen kom väl radiomiren år 2004 om jag minns rättFör att den första black seal, som den här är en homage till, var en slytech luminor.
Något sånt, ja.Just det, ~94? Sen kom väl radiomiren år 2004 om jag minns rätt
Snyggt! Har jag missat något? När skaffade du den?
30 minuter sedanSnyggt! Har jag missat något? När skaffade du den?![]()
Sådärja!
Tänkte väl, mina hökögon ser sånt. Stort grattis kompis!! En av de snyggaste i min bok30 minuter sedan
Där kom den, snyggt!!
Äntligen!Där kom den, snyggt!!
Äntligen
Härligt! Äntligen har den hittat hem
Nice! Grattis!
Snyggt! Har jag missat något? När skaffade du den?![]()
Sådärja!![]()
Där kom den, snyggt!!
Äntligenoch grattis!
Härligt! Äntligen har den hittat hem
Tack! Just det här exemplaret har ju gäckat mig ett tag nu. Den fanns på Krons preowned redan i slutet av 2019. Jag var på gång men den såldes innan jag han slå till. Tidigare i år hörde faktiskt ägaren av sig till mig och erbjöd mig att köpa den, det var dock inte läge eftersom jag precis köpt 024 och 422 (igen) så jag satte säljaren i kontakt med @marw som var väldigt sugen. Marw lovade att jag skulle få ta den när han skulle flippa och nu var det dags. Jag vågade inte passa på den en 3e gång för då hade hon väl aldrig dykt upp igen.Nice! Grattis!
Nää inte storebror; tvåäggstvilling!Underbar
Storebror till min 587 ( din gamla )
Fast på ett bra sätt!En liten fredagsbild fick det bli.
Fan det börjar komma lite patina på denEn liten fredagsbild fick det bli.