Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken trevlig samling! Är det en 231 som skymtar till vänster?Lite bandbyte är väl ett måste när det kommer till Panerai?![]()
även en vaktkatt som håller skatten säker
![]()
26 på 24 är lite trångt ändåHappy Friday...
![]()
![]()
![]()
Ha ha det är faktiskt ett 24mm, Mays "33" men håller med, det ser rätt så svullo ut26 på 24 är lite trångt ändå
Är det motsatsen till det här?Ha ha det är faktiskt ett 24mm, Mays "33" men håller med, det ser rätt så svullo ut![]()
ExactlyÄr det motsatsen till det här?
![]()
Ha ha det är faktiskt ett 24mm, Mays "33" men håller med, det ser rätt så svullo ut![]()
Var får ni alla tag på dessa udda referenser som poppat fram nyligen?PAM421 idag, osäker på bandet dock![]()
Var får ni alla tag på dessa udda referenser som poppat fram nyligen?
Den är verkligen toppen!422:an i höstskogen. Jag är i princip OWG med denna skönhet nu när 24:an är på service - sällan de andra klockorna (som ju inte heller är Panerai) får komma fram.![]()
Häckar i soffan framför Rögle-Djurgården i väntan på att Frölundas match ska sparka igång.
![]()
Det är en Pam1313Schyst dinka. Vad är det för ref?
Det är en Pam1313
44mm, 1950 case och med ett P9010
![]()
Uppfödd på pumpa, då blir de orangeaHalloweenband på! Har aldrig sett en orange alligator, vart växer dom @oddface?![]()
PAM421 idag, osäker på bandet dock![]()
Såklart! Jag misstänkte detUppfödd på pumpa, då blir de orangea![]()
Svårslaget!! Måste bli min nästa panna!
Stämmer! Den är underbar. Det enda som kan saknas på den enligt mig är väl ett viklåsVilken trevlig samling! Är det en 231 som skymtar till vänster?
Jag har ett i stål om du är intresseradStämmer! Den är underbar. Det enda som kan saknas på den enligt mig är väl ett viklås