Inte till en guldklocka, men tack ändå!Jag har ett i stål om du är intresserad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte till en guldklocka, men tack ändå!Jag har ett i stål om du är intresserad
Det förstår jag, vill samtidigt passa på att varna för Panerais version. Inte som Rolex, Blancpain eller JLC’, riktigt dåliga.Inte till en guldklocka, men tack ändå!
Vilken fantastisk klocka och kombo!
Shit vad den där är bra!Godmorgon gänget! Multitaskar som vanligt på tunnelbanan med foto av klocka, ks, mail och ljudbok. Snart helg!!!
![]()
Mycket bra!Höstpromenad med big blonzo
![]()
Aldrig sett panna på MN. Såg inte alls dåligt utFrån igår, men ändå en söt Panna
![]()
![]()
Grymt!! Men vad händer!? Har vi 3 st 190 nu här på forumet?190 på hemmakontoret
![]()
Den har väl @Delen24 suttit på ett tag nuGrymt!! Men vad händer!? Har vi 3 st 190 nu här på forumet?![]()
190 på hemmakontoret
![]()
Tack! Jag har haft den en tag precis som @Startpistolen sägerGrymt!! Men vad händer!? Har vi 3 st 190 nu här på forumet?![]()
Tack! Jag har haft den en tag precis som @Startpistolen säger
Känner bara till en annan 190 på forumet
Håller med! Har spanat in 231an på chrono.dk ett tag nu… mer guld till folketBästa 45mm rad med wirelugs! Kanske 231 är där uppe också, jo det är den. Top 2!
Håller med! Har spanat in 231an på chrono.dk ett tag nu… mer guld till folket![]()
Den är det många som dräglat överHåller med! Har spanat in 231an på chrono.dk ett tag nu… mer guld till folket![]()
190 på hemmakontoret
![]()
Hittade denna i arkivetKan man få en bild på baksidan tro?![]()