Men det är den inte! 663 baby!!kom även på att 422 har sagt varan den perfekta pannan, tills den inte är det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men det är den inte! 663 baby!!kom även på att 422 har sagt varan den perfekta pannan, tills den inte är det![]()
För mig är det 422 - jag är just nu OPG med den (One Panerai Guy), i väntan på att 24:an kommer tillbaka. Färsk bild från ridskolan.Finns ingen "bästa panna".. däremot är det kul att leka med owg-tankar ibland... Om ni endast fick behålla en panna , vilken skulle det bli?
Förmodligen Pre-A1 för mig .. av de jag har i min samling iaf. Någon i 44mm skulle det bli iaf
Fy fasiken vad den är bra.För mig är det 422 - jag är just nu OPG med den (One Panerai Guy), i väntan på att 24:an kommer tillbaka. Färsk bild från ridskolan.
![]()
Nu blev jag sugen igen!För mig är det 422 - jag är just nu OPG med den (One Panerai Guy), i väntan på att 24:an kommer tillbaka. Färsk bild från ridskolan.
![]()
Tidigt!#vinpanna?
![]()
Perfekt tid på MallorcaTidigt!
Det förstås!Perfekt tid på Mallorca
Möjligen den ultimata Pannan.Först 631 sen 028 och nu åter med i värmen med 176
![]()
Grattis!!Först 631 sen 028 och nu åter med i värmen med 176
![]()
Mycket nice, stort grattis!Först 631 sen 028 och nu åter med i värmen med 176
![]()
About damn time! Grattis, mycket trevligt val också!Först 631 sen 028 och nu åter med i värmen med 176
![]()
Riktigt bra!! Grattis!Först 631 sen 028 och nu åter med i värmen med 176
![]()
Kan bara hålla med, tackAbout damn time! Grattis, mycket trevligt val också!
Har velat fram och tillbaka men den känns riktigt bra än så längeMöjligen den ultimata Pannan.