Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag villhöver den också!Tritium är mysigt ja !
Pre-A1
![]()
Ah ok, är inte i köpartagen på en men mest nyfiken på att hitta köpkanaler i jakten på en 176Hush hush hade en för som landade på 138’ ink moms. Huruvida den verkligen finns i lager ska jag låta vara osagt och jag har heller aldrig handlat från dem så jag vet inte hur kosher de är.
Go for it...Satan vad jag villhöver!
Satan vad jag villhöver!
du som sa att 44 inte är din grej, eller hur var det![]()
Fortfarande den perfekta beater pannan. Behöver vidga mina vyer lite och det är svårt att stilla tritium suget bland 47mm. Fan ta P-day! Förövrigt så använder jag ju 024an i stort sett dagligen sedan jag fick den, den fick ju t.o.m. åka med till Aten.kom även på att 422 har sagt varan den perfekta pannan, tills den inte är det![]()
Undrar hur många "bästa" man haft hittills, men man är ju inte sämre än att man kan ändra sigkom även på att 422 har sagt varan den perfekta pannan, tills den inte är det![]()
Fortfarande den perfekta beater pannan. Behöver vidga mina vyer lite och det är svårt att stilla tritium suget bland 47mm. Fan ta P-day! Förövrigt så använder jag ju 024an i stort sett dagligen sedan jag fick den, den fick ju t.o.m. åka med till Aten.
Samma, något äldre. Av de jag har…243Finns ingen "bästa panna".. däremot är det kul att leka med owg-tankar ibland... Om ni endast fick behålla en panna , vilken skulle det bli?
Förmodligen Pre-A1 för mig .. av de jag har i min samling iaf. Någon i 44mm skulle det bli iaf
602.Finns ingen "bästa panna".. däremot är det kul att leka med owg-tankar ibland... Om ni endast fick behålla en panna , vilken skulle det bli?
Förmodligen Pre-A1 för mig .. av de jag har i min samling iaf. Någon i 44mm skulle det bli iaf
Otippat att du väljer en med mårt-tavla !602.
Jag skulle sakna 720, 692 och 416... men 602.
Själv tänkte jag att den är vit, bettarini och 8-dagars.Otippat att du väljer en med mårt-tavla !![]()
Finns ingen "bästa panna".. däremot är det kul att leka med owg-tankar ibland... Om ni endast fick behålla en panna , vilken skulle det bli?
Vägrar delta!Finns ingen "bästa panna".. däremot är det kul att leka med owg-tankar ibland... Om ni endast fick behålla en panna , vilken skulle det bli?
024 skall vara kvar, behöver mer tritium!jag tänkte att det skulle krocka med en t dial panna med din 024, men det blir väl utbyte tänker jag. Jag fattar suget, jag skall ha en äldre också
Som upplagt för att snubbla ordentligt igen, men om jag endast fick behålla en av dom jag har så skulle det bli 61:an, klassisk Panerai look i underbar titan som för mig funkar till allt.Finns ingen "bästa panna".. däremot är det kul att leka med owg-tankar ibland... Om ni endast fick behålla en panna , vilken skulle det bli?
BastardValet att bara behålla en… Självklart blir det 785 då! För den reffen innehåller ju två!
![]()
Vaf…. Låter du någon annan röra din bilVäntar på en ren bil!
![]()
Är man lat så.....Vaf…. Låter du någon annan röra din bil
Vilken tur att du hade något att äta så du inte hungrade ihjäl i väntan på jourenVar på svampplockningstur tidigare idag. Sedan fastnade jag i hissen när jag kom hem från jobbet.![]()
![]()