• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Tritium är mysigt ja !

Pre-A1

20211031123126_IMG_1601-01_1akkas.jpeg

Fortfarande den perfekta beater pannan. Behöver vidga mina vyer lite och det är svårt att stilla tritium suget bland 47mm. Fan ta P-day! Förövrigt så använder jag ju 024an i stort sett dagligen sedan jag fick den, den fick ju t.o.m. åka med till Aten.

jag tänkte att det skulle krocka med en t dial panna med din 024, men det blir väl utbyte tänker jag. Jag fattar suget, jag skall ha en äldre också

Finns ingen "bästa panna".. däremot är det kul att leka med owg-tankar ibland... Om ni endast fick behålla en panna , vilken skulle det bli?

Förmodligen Pre-A1 för mig .. av de jag har i min samling iaf. Någon i 44mm skulle det bli iaf

Finns ingen "bästa panna".. däremot är det kul att leka med owg-tankar ibland... Om ni endast fick behålla en panna , vilken skulle det bli?

Förmodligen Pre-A1 för mig .. av de jag har i min samling iaf. Någon i 44mm skulle det bli iaf
602.

Jag skulle sakna 720, 692 och 416... men 602.

Vidrigt svårt.
176 eller en 560 tror jag. Samtidigt har ju 372:an precis allt man vill ha (eller snarare den saknar allt som man inte vill ha).

Problemet är väl att imorgon kommer jag kunna säga tre andra modeller istället.

Som upplagt för att snubbla ordentligt igen, men om jag endast fick behålla en av dom jag har så skulle det bli 61:an, klassisk Panerai look i underbar titan som för mig funkar till allt.
Mycket "bang for the bucks" 👌
A538F670-54FF-4875-9E23-D302B02101B9.jpeg

Tillbaka
Topp