Grå sunburst i kombo med alla goda 372-egenskaperVad/vilket är det som attraherar mest med 605?
Grå tavla, sunburst, 99ex , Firenze på tavlan…? Gillar den men förstår inte riktigt hypen runt den…
Ska tilläggas att jag inte sett den irl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grå sunburst i kombo med alla goda 372-egenskaperVad/vilket är det som attraherar mest med 605?
Grå tavla, sunburst, 99ex , Firenze på tavlan…? Gillar den men förstår inte riktigt hypen runt den…
Tavlan behöver upplevas live i olika ljus! Har haft en del klockor med sunburst men den är absolut bäst!Vad/vilket är det som attraherar mest med 605?
... och jag köpte av anledningar vi inte behöver gå in på här, och sen sålde jag av ännu värre anledningar, men men ...Tavlan behöver upplevas live i olika ljus! Har haft en del klockor med sunburst men den är absolut bäst!
glaset, visarna, caset tillsammans är i min mening en riktigt bra kombination.
Jag sålde tyvärr för anledningar vi inte behöver gå in på här, men men…
Btw, vad är det som attraherar med 662/663? Det känns som en ganska livlös urtavla i trist färg?Vad/vilket är det som attraherar mest med 605?
Tavlan behöver upplevas live i olika ljus! Har haft en del klockor med sunburst men den är absolut bäst!
glaset, visarna, caset tillsammans är i min mening en riktigt bra kombination.
Jag sålde tyvärr för anledningar vi inte behöver gå in på här, men men…
Hade varit kul att se den, "rätt" grå kan ju ju vara helt fantastiskt, jag tröttnar oftast fort på sunburst undantaget en grå Rodium tavla jag hade på en DJ41 men den klockan blev trist iaf när jag upptäckte Panerai.... och jag köpte av anledningar vi inte behöver gå in på här, och sen sålde jag av ännu värre anledningar, men men ...![]()
Hushhush har jag försökt kontakta tidigare. Jag har skickat förfrågningar om klockor men aldrig fått något svar. Jag har också kunnat konstatera att många av deras annonser är rena kopior av annonser på C24 men med ett avsevärt högre pris. Deras bilder har ofta C24as watermark. Jag har en känsla av att dom är skojare som snor annonser från andra plattformar och försöker sälja till ett betydligt högre pris. Om du köper hos dom så försöker dom köpa in klockan och skicka till dig. Som sagt total radiotystnad på alla email med frågorHush hush hade en för som landade på 138’ ink moms. Huruvida den verkligen finns i lager ska jag låta vara osagt och jag har heller aldrig handlat från dem så jag vet inte hur kosher de är.
Har själv funderat över det många gånger, hade tom 662 en kort tid men tyckte den var för blek och livlös, i vissa ljus kunde den absolut vara fin men för det mesta väldigt blek. Men den har ju uppenbarligen många fans... Smaken varierar och Panerai har mkt att välja på och det behövs och är en del av styrkan.Btw, vad är det som attraherar med 662/663? Det känns som en ganska livlös urtavla i trist färg?
Hushhush har jag försökt kontakta tidigare. Jag har skickat förfrågningar om klockor men aldrig fått något svar. Jag har också kunnat konstatera att många av deras annonser är rena kopior av annonser på C24 men med ett avsevärt högre pris. Deras bilder har ofta C24as watermark. Jag har en känsla av att dom är skojare som snor annonser från andra plattformar och försöker sälja till ett betydligt högre pris. Om du köper hos dom så försöker dom köpa in klockan och skicka till dig. Som sagt total radiotystnad på alla email med frågor
Har kollat på både 662 och 663 hundratals gånger.. Tyvärr kommit fram till att det är en dealbreaker för mig personligen att de saknar sandwich. Annars är de jättefinaHar själv funderat över det många gånger, hade tom 662 en kort tid men tyckte den var för blek och livlös, i vissa ljus kunde den absolut vara fin men för det mesta väldigt blek. Men den har ju uppenbarligen många fans... Smaken varierar och Panerai har mkt att välja på och det behövs och är en del av styrkan.
Jag gillar det mesta, visare plexiglas case den vita texten, men önskar att talan haft en lite mörkare nyans av brunt.Har kollat på både 662 och 663 hundratals gånger.. Tyvärr kommit fram till att det är en dealbreaker för mig personligen att de saknar sandwich. Annars är de jättefina
Är det saffirglas på den där?Alltså den här va!![]()
PlexiÄr det saffirglas på den där?
det bandet va riktigt coolt! Är det orm?673 över Vasastans takåsar![]()
Strutsben med nubuckkänsla från @oddfacedet bandet va riktigt coolt! Är det orm?
Klassiskt material! Det borde man ju gissat påStrutsben med nubuckkänsla från @oddface
Här ligger hela stycket, jag fick t.o.m. välja vilken del han skulle göra bandet av.Klassiskt material! Det borde man ju gissat på![]()
Den där allas @oddfaceHär ligger hela stycket, jag fick t.o.m. välja vilken del han skulle göra bandet av.![]()
![]()
Den är riktigt bra den där
Den är riktigt bra den där, saknar ngt svart känner jag
![]()
Hmmm bra fråga, kanske 55-45 med fördel 594 (svarta)Vilken använder du mest av de 2?
That would be something...Du får levla upp och ta en 004, eller min drömpanna en 009![]()
Satan vad jag villhöver!#TT (TritiumTisdag)
![]()
![]()