Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart jag kommer! Provkörde ett relativt tjockt band idag närmare 5mm och hade det rätt tajt och har inte upplevt några bekymmer. Ska köra på det ett par dagar nu och ser vad som händer.Nice, du får hålla oss andra med liknande handleder uppdaterade så vill håller hoppet om 47mm nån dag uppe![]()
Exakt så är det. Jag känner mig trygg med 47mm Submersible på tjockt band. Absolut inte med tunnare.Klart jag kommer! Provkörde ett relativt tjockt band idag närmare 5mm och hade det rätt tajt och har inte upplevt några bekymmer. Ska köra på det ett par dagar nu och ser vad som händer.
Tycker klockan också bärs bättre nu på en tunn handled så det verkar positivt hittills![]()
Ja det känns verkligen som att de gör sig bättre med tjockare band på tunnare handleder eller kanske överlag, annars växer klockan för mycket.Exakt så är det. Jag känner mig trygg med 47mm Submersible på tjockt band. Absolut inte med tunnare.
Nu kommer du inte kunna sova!Kaffe+kaffe+kaffe och lite guld
![]()
![]()
Har inte det problemet, kan dricka kaffe ändå tills huvudet landar på kuddenNu kommer du inte kunna sova!
Har inte det problemet, kan dricka kaffe ändå tills huvudet landar på kudden![]()
Som en äkta norrlänning!Har inte det problemet, kan dricka kaffe ändå tills huvudet landar på kudden![]()
Absolut senast 14:30 här, annars är det körtjag slutar kl 15.00 med kaffe, kan säkert dricka kaffe senare men jag somnar på sekunden nästan och vill inte chansa med den färdigheten
Vad är det jag tittar på exakt? Det där hade jag missat tror jag...
2A, och om mitt minne inte sviker mig så har den ägts ett tag som du säger.Vad är det jag tittar på exakt? Det där hade jag missat tror jag...
Edit - inser att du haft en ett tag men att jag inte registrerat det ordentligt alt tappat ur minnet.
Jäkligt bra färg på det där!Uppdaterat skönheten med ett
French ammo från Oddface.
Den bara växer på mig nu med annat band!
![]()