• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

thewallin

Mr GIF
2-Faktor
Måndagar är lite… beige.

OEM canvas idag.

7B231E96-BEC0-45A8-8D38-104F5ED28F90.jpeg
 
Nice, du får hålla oss andra med liknande handleder uppdaterade så vill håller hoppet om 47mm nån dag uppe 😛
Klart jag kommer! Provkörde ett relativt tjockt band idag närmare 5mm och hade det rätt tajt och har inte upplevt några bekymmer. Ska köra på det ett par dagar nu och ser vad som händer.
Tycker klockan också bärs bättre nu på en tunn handled så det verkar positivt hittills 😊
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Klart jag kommer! Provkörde ett relativt tjockt band idag närmare 5mm och hade det rätt tajt och har inte upplevt några bekymmer. Ska köra på det ett par dagar nu och ser vad som händer.
Tycker klockan också bärs bättre nu på en tunn handled så det verkar positivt hittills 😊
Exakt så är det. Jag känner mig trygg med 47mm Submersible på tjockt band. Absolut inte med tunnare.
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Vad är det jag tittar på exakt? Det där hade jag missat tror jag...

Edit - inser att du haft en ett tag men att jag inte registrerat det ordentligt alt tappat ur minnet.
2A, och om mitt minne inte sviker mig så har den ägts ett tag som du säger.

fantastisk klocka oavsett:)
 
Senast ändrad:
Topp