Sitter som en smäck! Nu kommer du få bra jul!Fick ett infall. Osäker på storleken då.
PAM532
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter som en smäck! Nu kommer du få bra jul!Fick ett infall. Osäker på storleken då.
PAM532
Stenhård!
Nu kommer du respekteras som forumägare!
Vackert infall!Fick ett infall. Osäker på storleken då.
PAM532
Riktigt snygg!Fick ett infall. Osäker på storleken då.
PAM532
Mycket bra, det där visar ju att storleken bara är en siffra. Ser ut att sitta riktigt bra. Stort grattis!Fick ett infall. Osäker på storleken då.
PAM532
Respect! Coolt val, storleken funkar bra (det gör den alltidFick ett infall. Osäker på storleken då.
PAM532
Behöver azciis brutala ficklampa för att visa hur sjuk lumen ärden klockan är väl ändå inte så vit, den är även lume shot or bust!![]()
Behöver azciis brutala ficklampa för att visa hur sjuk lumen är![]()
Grym klapp ju. Gav min systerson en i somras. Självklart matchar vi armbandSonen fick en klocka i julklapp, fast med dåligt armband (jag har beställt ett par nya, det var ändå 16mm mellan hornen på den där). Pannor för storlek.
![]()
GUL var även min första klocka, sen har det ju eskalerat i storlek sen dessSonen fick en klocka i julklapp, fast med dåligt armband (jag har beställt ett par nya, det var ändå 16mm mellan hornen på den där). Pannor för storlek.
![]()