PAM590
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så dramatisk färgskillnad blev det väl inte efter lume-bytet?Skön fredagskänsla!!
![]()
Absolut, det är bara en lätt nyansskillnad - tillräckligt liten för att det nästan ska se ut som det ska vara så. Men som sagt, jag tycker det är lite coolt när det syns en tydlig skillnad - tänk @azcii:s 001:a. Sedan kanske det inte hade varit lika coolt med en tydlig skillnad i nyans mellan visare och tavla med de tjockare visarna på subben. Jaja, det får vi inte veta nu...Så dramatisk färgskillnad blev det väl inte efter lume-bytet?
Den ser ju toppen ut!
Like på dinkan. Krya på sig på lilltjejen. Har pappa fisit på hennes kudde?Vabbar flicka med pink eye
![]()
TackarLike på dinkan. Krya på sig på lilltjejen. Har pappa fisit på hennes kudde?
Vabbar flicka med pink eye
![]()
Jahaja.
Då får man leka med er en stund igen
![]()
Jahaja.
![]()
SatfläskJahaja.
![]()
Haha, vad ändrade du undrar man ju?Ser ju ut som allt annat du köper?
Naturligtvis jättefin.
Vart är bandet?Mini GTG med @Margarinkungen och jultomten är med på ett hörn![]()
Haha, vad ändrade du undrar man ju?![]()
Blev robbad på det!! Fick behålla själva klockan, mobilen, plånbok osv. De var enbart ute efter bandet…Vart är bandet?
Jag tror på det första scenariot.Blev robbad på det!! Fick behålla själva klockan, mobilen, plånbok osv. De var enbart ute efter bandet…
Eller så ligger det hemma och myser in sig i lådan en vecka till. Det är så speciellt så endast vid få utvalda tillfällen/dagar använda det. Årets julbord med jobbet, lucia och själva jul. Så det lär ju inte bli utnött till nästa jul
Stenhårt!!Jahaja.
![]()
Får villigt erkänna att jag är riktigt avis på den där.
Haha ja den är riktigt bra! Ska ha dig i åtanke om jag tröttnarFår villigt erkänna att jag är riktigt avis på den där.
Jag anmäler per omgående intresse om du någon gång skulle tröttna.
Sketabra kombo!
Tack så mycket! Är nöjd än så länge men känner att jag skulle nog införskaffat nåt läderband också som man kan växla mellan.Sketabra kombo!