• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

apelsin.med.urverk

Panerai
2-Faktor
PAM590
IMG_20211216_230619.jpg
 

JohannSebastian

Panerai
2-Faktor
Så dramatisk färgskillnad blev det väl inte efter lume-bytet?
Den ser ju toppen ut!
Absolut, det är bara en lätt nyansskillnad - tillräckligt liten för att det nästan ska se ut som det ska vara så. Men som sagt, jag tycker det är lite coolt när det syns en tydlig skillnad - tänk @azcii:s 001:a. Sedan kanske det inte hade varit lika coolt med en tydlig skillnad i nyans mellan visare och tavla med de tjockare visarna på subben. Jaja, det får vi inte veta nu...

Hur som helst - jag är mycket nöjd! :cool:
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Blev robbad på det!! Fick behålla själva klockan, mobilen, plånbok osv. De var enbart ute efter bandet…


Eller så ligger det hemma och myser in sig i lådan en vecka till. Det är så speciellt så endast vid få utvalda tillfällen/dagar använda det. Årets julbord med jobbet, lucia och själva jul. Så det lär ju inte bli utnött till nästa jul
 

Caravelle33

Vacheron
Blev robbad på det!! Fick behålla själva klockan, mobilen, plånbok osv. De var enbart ute efter bandet…


Eller så ligger det hemma och myser in sig i lådan en vecka till. Det är så speciellt så endast vid få utvalda tillfällen/dagar använda det. Årets julbord med jobbet, lucia och själva jul. Så det lär ju inte bli utnött till nästa jul
Jag tror på det första scenariot.
 
Topp