Äsch. Tänk hur kul du kommer ha när du ska fixa patina på ditt nya råmaterial.Det där börjar närma sig gränsen för vad jag är villig att göra för återvinningen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äsch. Tänk hur kul du kommer ha när du ska fixa patina på ditt nya råmaterial.Det där börjar närma sig gränsen för vad jag är villig att göra för återvinningen![]()
Men det börjar bara närma sig gränsen? Den är inte passerad!Det där börjar närma sig gränsen för vad jag är villig att göra för återvinningen![]()
Nä, inte än. Men helt klart över halvvägs!Men det börjar bara närma sig gränsen? Den är inte passerad!
Svarta sälen, grym!BLACK SEAL på gummi
![]()
![]()
Det kunde ha varit värre...Nä, inte än. Men helt klart över halvvägs!
Vad i hela... man skojar om nåt sjukt, så har nån gjort nåt ännu värreDet kunde ha varit värre...
![]()
Vietnam Confiscates Over 300,000 Recycled Condoms for Sale (Published 2020)
A raid at a warehouse led to the arrest of a woman who said she had been paid by the pound to recycle the prophylactics.www-nytimes-com.cdn.ampproject.org
Den är så bra
![]()
Håller med, betydligt bättre nu dockKlockan ja, vädret - nja. Ser inte svindreaming ut![]()
Supert!Ny Panna in idag!
Lite halvimpulsivt slog jag till på en 914.
![]()
![]()
![]()
![]()
Mycket bra!Ny Panna in idag!
![]()
![]()
![]()
![]()
Stort grattis!Ny Panna in idag!
![]()
![]()
![]()
![]()
Bra köpNy Panna in idag!
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis!Ny Panna in idag!
![]()
![]()
![]()
![]()
Grymt!Ny Panna in idag!
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt! Gratulerar!Ny Panna in idag!
![]()
![]()
![]()
![]()
Supert!
Mycket bra!
Stort grattis!
Bra köp![]()
Grattis!
Grymt!
Det är en väldans bra ref.
Tack ska ni ha!Snyggt! Gratulerar!
Det är den ju iofs också.Tack ska ni ha!
Det känns bra! Jag har inte haft en 44mm Panna på armen på 1,5 år så nu i början känns 914 rätt stor. När jag tog av mig 683 för att byta till 914 när jag packat upp klockan i förmiddags så så 683 plötsligt pytteliten ut…
Hehe, ja så kanske det är!Det är den ju iofs också.
Grymt, stort grattis!Ny Panna in idag!
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack ska ni ha!
Det känns bra! Jag har inte haft en 44mm Panna på armen på 1,5 år så nu i början känns 914 rätt stor. När jag tog av mig 683 för att byta till 914 när jag packat upp klockan i förmiddags så så 683 plötsligt pytteliten ut…
Grattis, bra val!Ny Panna in idag!
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag ser det snöar….![]()
Har haft precis.vänta har du också eller har du finbesök?