• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Jag ser det snöar….
CD53B49F-773F-463C-B979-6B7C6F3D7879.jpeg
Mycket bra plockat, grattis!

Den är för jäkla bra alltså. Har varit i tankarna sen gtgn senast
Jag är ju erkänd flippare så att jag säljer en klocka ska man ta med en nypa salt, men av alla pannor jag testat rankar jag 389 väldigt VÄLDIGT högt upp. Räknar man "bang per buck" kanske den är #1.
Hur ser panelen på skillnaderna mellan 389 och 1389? Själv har jag bara testat 1389 och blev mycket förtjust, men min känsla är att 389 är lite renare (inga blåa vidare) och säkert lite tjockare…

Hur ser panelen på skillnaderna mellan 389 och 1389? Själv har jag bara testat 1389 och blev mycket förtjust, men min känsla är att 389 är lite renare (inga blåa vidare) och säkert lite tjockare…

Jag har inte ägt någon av dem, endast testat båda. Men om man skulle välja hade jag gått på 389. Gillar utseendet mer och den känns råare. Lite tjockare är den och det märker man, men nog ingen dealbreaker för min del. Kanske bäst om någon 305/389 ägare ger feedback på detta.

Gäller även 305 och 1305, hade nog valt föregångaren av samma anledning. Och då har jag haft 1305an och den var verkligen bra..

Tillbaka
Topp