Mycket bra plockat, grattis!Jag ser det snöar….![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra plockat, grattis!Jag ser det snöar….![]()
Som vi säger så ofta... Grattis kompis!Jag ser det snöar….![]()
389Det haglar ju nyinköp till höger och vänster?!
Vad är detta?!
Grattis är på sin plats.
Jag tänkte mer ”vad är detta” som en reaktion på att alla i köpartagen just nu
Alltså, jag hade finbesök och nu har jag ocksåvänta har du också eller har du finbesök?
Grattis till både finbesök och klocka!Alltså, jag hade finbesök och nu har jag också
Alltså, jag hade finbesök och nu har jag också
Grattis!!Ny Panna in idag!
Lite halvimpulsivt slog jag till på en 914.
![]()
![]()
![]()
![]()
Very nice, vi delar verkligen smak. Grattis!!Jag ser det snöar….![]()
Vi två mot den dåliga smaken! Behöver bara en 422 nu, igen.Very nice, vi delar verkligen smak. Grattis!!
Vad är det för fel på en PAM096 eller en 68:a ?Vi två mot den dåliga smaken! Behöver bara en 422 nu, igen.
Absolut inget, mest strössel vinner!Vad är det för fel på en PAM096 eller en 68:a ?
Next levelAbsolut inget, mest strössel vinner!
Riktigt riktigt bra!Hur kan man inte älska dessa former![]()
![]()
Jag är ju erkänd flippare så att jag säljer en klocka ska man ta med en nypa salt, men av alla pannor jag testat rankar jag 389 väldigt VÄLDIGT högt upp. Räknar man "bang per buck" kanske den är #1.Kaffepanna 389![]()
Kaffepanna 389![]()
Den är för jäkla bra alltså. Har varit i tankarna sen gtgn senast
Hur ser panelen på skillnaderna mellan 389 och 1389? Själv har jag bara testat 1389 och blev mycket förtjust, men min känsla är att 389 är lite renare (inga blåa vidare) och säkert lite tjockare…Jag är ju erkänd flippare så att jag säljer en klocka ska man ta med en nypa salt, men av alla pannor jag testat rankar jag 389 väldigt VÄLDIGT högt upp. Räknar man "bang per buck" kanske den är #1.
Hur ser panelen på skillnaderna mellan 389 och 1389? Själv har jag bara testat 1389 och blev mycket förtjust, men min känsla är att 389 är lite renare (inga blåa vidare) och säkert lite tjockare…
Måste ha en 47mm sub inom kort. Suget är obeskrivligt högt.Kaffepanna 389![]()
Förbannat vad bra 176:an är![]()
75/120 körde jag, så jag har full förståelse om du blir besviken...Som efterträdare till 590'n med flärpen - körde du flärp eller ej?