Grymt, välkommen in i värmen!Då har man blivit med sin första Panna efter månader av beslutångest. Kunde inte vara mer nöjd! PAM1313
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt, välkommen in i värmen!Då har man blivit med sin första Panna efter månader av beslutångest. Kunde inte vara mer nöjd! PAM1313
![]()
Jag förstår att du är nöjd!Då har man blivit med sin första Panna efter månader av beslutångest. Kunde inte vara mer nöjd! PAM1313
![]()
GrattisDå har man blivit med sin första Panna efter månader av beslutångest. Kunde inte vara mer nöjd! PAM1313
![]()
Snygg bild (på en snygg klocka
Stiligt. grattis! Längtar som fan till min första Panna..Då har man blivit med sin första Panna efter månader av beslutångest. Kunde inte vara mer nöjd! PAM1313
![]()
Tackar tackarSnygg bild (på en snygg klocka)!
Mycket snyggt! GrattisDå har man blivit med sin första Panna efter månader av beslutångest. Kunde inte vara mer nöjd! PAM1313
![]()
Grattis och välkommenDå har man blivit med sin första Panna efter månader av beslutångest. Kunde inte vara mer nöjd! PAM1313
![]()
Jävligt snyggt. Välkommen!Då har man blivit med sin första Panna efter månader av beslutångest. Kunde inte vara mer nöjd! PAM1313
![]()
Härligt, gratulerar!Då har man blivit med sin första Panna efter månader av beslutångest. Kunde inte vara mer nöjd! PAM1313![]()
![]()
Grattis och välkommen!Då har man blivit med sin första Panna efter månader av beslutångest. Kunde inte vara mer nöjd! PAM1313
![]()
Tycker du? Finns ju till och med en klockpodd med namnet "The grey nato"Testar grått nato. Känns som det är en underskattad färg som många missar.
![]()
Hehe, den har jag missat.Tycker du? Finns ju till och med en klockpodd med namnet "The grey nato"
Håller med dock, grått matchar många va pannorna utmärkt. Men blir det inte väldigt bulligt med ett nato på en submersible?
Hehe, den har jag missat.
Det bygger helt klart på höjden:
![]()
Den där på ett natoSka vi jämföra tjockisklockor?
2cm klocka ❤
![]()
Eller två.Den där på ett nato![]()
Single passtrought nato is the shitHehe, den har jag missat.
Det bygger helt klart på höjden:
![]()
När ska du sälja den där dåSka vi jämföra tjockisklockor?
2cm klocka ❤
![]()
När ska du sälja den där då![]()
Den där på ett nato![]()
Stort grattis till skönhetenDå har man blivit med sin första Panna efter månader av beslutångest. Kunde inte vara mer nöjd! PAM1313
![]()