Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är inte så mkt för färgglada band men måste säga att detta är riktigt snyggt! Det är som ett ruffigt alligator i havets nyanser. Sliter du in det när du gör det eller kommer det i den där stilen? Passar grymt till klockan! Berätta alla detaljer!
En tackarJag är inte så mkt för färgglada band men måste säga att detta är riktigt snyggt! Det är som ett ruffigt alligator i havets nyanser. Sliter du in det när du gör det eller kommer det i den där stilen? Passar grymt till klockan! Berätta alla detaljer!
Wow! Vilken bild!
Den där är riktigt jäkla härligOwg mode on![]()
Den där är riktigt jäkla härlig![]()
Blir nästan svart utomhus. Snygg1028 inne och ute![]()
![]()
Beror på vinkel.Blir nästan svart utomhus. Snygg![]()
1028 inne och ute![]()
![]()
Det blå oem-canvaset har en liten annan ton än tavlan, ljusare/blekare. Men jag har ett mörkare blått canvas som funkar bra.Nu vet jag att du inte gillar oem-canvaset, men det känns som det skulle sitta fint till. Antar att du har andra canvas i färgen blås om blir bra på?
Helt rätt att säkra upp när man genomgår en aktivitet där det kan stänka
Tittut. Första pannan. 1312.
![]()
Ha den äran!Tittut. Första pannan. 1312.
![]()