Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gör deKraftsamlar inför en löprunda i ösregn och hård vind.
![]()
Är inte det vad ni i Göteborg anser som normalväder?Kraftsamlar inför en löprunda i ösregn och hård vind.
![]()
Njae det är först när det regnar från sidan som man känner sig riktigt hemma.Är inte det vad ni i Göteborg anser som normalväder?
Makalöst bra!
Vansinnigt nöjd med den här på alla sätt och vis så kan bra rekommenderar till ett köp.Makalöst bra!
Kanske är en 001 jag ska ha härnäst...
Lite macro på min nya PAM657
![]()
Lyckades vi inspirera dig på Clubhouse eller hittade du hit på helt andra vägar?Lite macro på min nya PAM657
![]()
Lyckades vi inspirera dig på Clubhouse eller hittade du hit på helt andra vägar?
Vi är gamla, late adopters.är clubhouse ens en grej numera? Känns som den trenden kom, och dog.
Det va nog bidragande till att jag kom till skott men jag har varit sugen ett tag. För något år sedan tänkte jag att det inte va något för mig men har hållit utkik ett tag efter den rätta.Lyckades vi inspirera dig på Clubhouse eller hittade du hit på helt andra vägar?
Som Panerai menar duär clubhouse ens en grej numera? Känns som den trenden kom, och dog.
Har den samma case som din 995? Verket är väl i princip samma +GMT funktionen…Snyggt med lysmassan så, I like it. Fick kolla om det var t-dial först men ser på tidigare bilder att det är en l-dial.
Har den samma case som din 995? Verket är väl i princip samma +GMT funktionen…
Själva case:t kanske är samma, om urverket får plats. Min gissning är att den är en gnutta tjockare. Men, jag föreställer mig att ringen är lite annorlunda bred/vinklad också, då det är två olika glas som ska stödjas.Har den samma case som din 995? Verket är väl i princip samma +GMT funktionen…
Varför har 662 ett annat case? Trodde att den hade samma som 587 i alla fall.Relativt säker, jag vet inget om att 995 har annorlunda case - eller denna. Det enda 1940 caset jag vet om är annorlunda är 662.
Minnet mitt säger att 663 och 662 har samma case som 372 istället för att 662 istället har en 1940-case. Som har tunnare luggar än en 47mm luminor. Och sen det hela med kronskydd mellan 47 luminor och radiomir 1940.Varför har 662 ett annat case? Trodde att den hade samma som 587 i alla fall.