Vilket väder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skilled du lägga upp en bild på daten?Fel... Pinsamt
Mm men skulle upp i allmänna trådenSkilled du lägga upp en bild på daten?
Vackert urverk![]()
![]()
Ultimat Radiomir
Så du menar att tavlan är ful?Vackert urverk![]()
Så kan man tolka det om man vill, men määä båda sidorna funkarSå du menar att tavlan är ful?
Riktigt bra och"toolig"!!Den kanske får stanna ändå.
![]()
Från tidtagare då brorsonen provade sin Wholecks på Nymans.
![]()
tortyren förutsätter men det är bara några dagar kvar nu
Fegis fegis fegis
Du borde snart få köpa den som begagnadFrån tidtagare då brorsonen provade sin Wholecks på Nymans.
![]()
tortyren förutsätter men det är bara några dagar kvar nu,
edit: nästa gång jag provar henne åker hon med hem via @Caravelle33
Haha, ja den är ju 4 år gammal redan... men det är ett bra pris faktiskt.Du borde snart få köpa den som begagnad![]()
Haha, ja den är ju 4 år gammal redan... men det är ett bra pris faktiskt.
Sen maxade jag det med 5 OEM band till... det här blir braRedan vintage!
Jag fick ett fint pris på 662 när jag köpte min 721 så jag kan spekulera i vad du fick. Jag hade klippt en för det!
Sen maxade jag det med 5 OEM band till... det här blir bra
Edit; tar man dessutom hänsyn till dagens pris så är det helt otroligt jäkla bra, det är iaf vad jag sagt till chefen så hon är nöjd också
Happy wife happy Margarinkung... är iaf på rätt vägall that matters. Plus din plånka
Ämen satan!
den var ganska så mycket stfu nice
![]()