Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag veeeet!Hur fan kunde ni sälja den där
Jag veeeet!
För min del var det nog dåligt självförtroende.
Tydligen svårt att få upp en skruv för länkfäste till AD...@jerka2.0 min vän, hur går det för dig?
That's a good watch you have there. It would be sad if it was to disappear.
Trist! Ingen som kan låna ut en skruv till dig?Tydligen svårt att få upp en skruv för länkfäste till AD...
Kanske får den på armen i veckan.
Why you skriver in the engelska språk?That's a good watch you have there. It would be sad if it was to disappear.![]()
Skruv för länkfäste? Vet inte vad det är. Men länk låter som 44mm och jag håller inte på med sånt.
Skruv länkfäste? Är det samma som dom vanliga skruvade stiften? 22,24 el 26mm?
Det @jerka2.0 behöver låna är en skruv till wirelug, som jag fattat det har han beställt en skruv som inte kommitSkruv för länkfäste? Vet inte vad det är. Men länk låter som 44mm och jag håller inte på med sånt.
@jerka2.0 ?Skruv länkfäste? Är det samma som dom vanliga skruvade stiften? 22,24 el 26mm?
Precis, Väl formulerat. svårt att göra mig förstådd i panna-termer.Det @jerka2.0 behöver låna är en skruv till wirelug, som jag fattat det har han beställt en skruv som inte kommit
Precis, Väl formulerat. svårt att göra mig förstådd i panna-termer.
Precis, skruv som håller bygeln till band. men den borde komma i veckan.Det @jerka2.0 behöver låna är en skruv till wirelug, som jag fattat det har han beställt en skruv som inte kommit
Va bra, för jag hade inte så mångaPrecis, skruv som håller bygeln till band. men den borde komma i veckan.![]()
Va bra, för jag hade inte så många
Många av dom är rätt slitna så därför utbytta, men skrik till om jag ska posta ngn.![]()
Vad fina ni är. Nu förstår jag vad @Margarinkungen pratat om.![]()
Jag har tyvärr bara en uppsättning och jag använder den klockan just nu
Pameristas är goa gubbar, här finns inte smurfenVad fina ni är. Nu förstår jag vad @Margarinkungen pratat om.
Snyggt!![]()
tillbaka i hetluften
![]()
tillbaka i hetluften
Grattis!!![]()
tillbaka i hetluften