Pam289 har jag aldrig haft.Dom där är så jäkla fräcka! Bygger den mycket på höjden jämfört med 233:an? Visst har du haft både 233 & 289?
Bygger inte nämnvärt på höjden mot 233'an
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pam289 har jag aldrig haft.Dom där är så jäkla fräcka! Bygger den mycket på höjden jämfört med 233:an? Visst har du haft både 233 & 289?
Pam289 har jag aldrig haft.
Jag är bland annat grön av avundSäger du som du inte redan vet![]()
Mycket bra start!Nu börjar det
![]()
![]()
Kommer ta obscent mkt bilder med olika straps och jmfr med 233’an. De är som två syskon på olika sidor ”the force”Mindes det var en 335 som Andre hade i talking watches men mindes fel. Oavsett så är kombon black-on-black riktigt cool
Grattis till en tuffing!Nu börjar det
![]()
![]()
Bra val!!!Premiär med Panna för mig idag!
Fick tag på en sandwich till slut.
Sjukt bekväm klocka trots sina mått.
Med begynnande svagsynthet på ålderns höst är jag riktig nöjd över läsbarheten.
![]()
Satan i gatan vad pannor det trillar inI väntan på att hitta en 233 så fick jag stilla begäret med något annat.
253, den gör sig betydligt bättre irl än på bild!![]()
Ny Rolex, skynda fynda! Snart är det omöjligt att köpa till list.Satan i gatan vad pannor det trillar in![]()
Nice, grattis!!I väntan på att hitta en 233 så fick jag stilla begäret med något annat.
253, den gör sig betydligt bättre irl än på bild!![]()
Stort grattis!Premiär med Panna för mig idag!
![]()
Ah, då fattar jag. En 352. Du skrev 253, därför jag reagerade
Dyslexin tittade framAh, då fattar jag. En 352. Du skrev 253, därför jag reagerade
Riktigt bra!
Nice, stort grattis!Nu börjar det
![]()
![]()
Snyggt, stort grattis!I väntan på att hitta en 233 så fick jag stilla begäret med något annat.
352, den gör sig betydligt bättre irl än på bild!![]()
Fin, stort grattis!Premiär med Panna för mig idag!
![]()
btw... nöp du den som LW hade? Har varit där och klämt och varit farligt nära ett par gånger, grattis igenPam289 har jag aldrig haft.
GrattisPremiär med Panna för mig idag!
![]()
Riktigt bra
Var på dem, men någon annan var snabbare.btw... nöp du den som LW hade? Har varit där och klämt och varit farligt nära ett par gånger, grattis igen![]()
Hälsa Pietro och Christian i Milano-boutiquen från mig om du har vägarna förbi
Alla kan inte bara springa runt med julstrap, guldrem med tåjuice odör och andra obscena band hela tiden. Måste låta alla panerista variera sig lite ocksåJust den länken tar bort mycket av boettens former så väl den är på upplever iaf jag att mycket av det som är visuellt tilltalande med just Panerai försvinner.
Men ibland kan det vara kul att kasta på den bara för att.
Har faktiskt tid innan flyg imorgon så finns en plan att besöka butikenHälsa Pietro och Christian i Milano-boutiquen från mig om du har vägarna förbi![]()