Grattis! SkitcoolNu börjar det
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! SkitcoolNu börjar det
![]()
![]()
Mycket bra panna! GrattisPremiär med Panna för mig idag!
Fick tag på en sandwich till slut.
Sjukt bekväm klocka trots sina mått.
Med begynnande svagsynthet på ålderns höst är jag riktig nöjd över läsbarheten.
![]()
Hälsa Christian ifrån mig medHar faktiskt tid innan flyg imorgon så finns en plan att besöka butiken![]()
Sjukt läcker! Stort grattis!Nu börjar det
![]()
![]()
Premiär med Panna för mig idag!
Fick tag på en sandwich till slut.
Sjukt bekväm klocka trots sina mått.
Med begynnande svagsynthet på ålderns höst är jag riktig nöjd över läsbarheten.
![]()
Oj vad det trillar på, härligt! Grattis!I väntan på att hitta en 233 så fick jag stilla begäret med något annat.
352, den gör sig betydligt bättre irl än på bild!![]()
Får hålla till godo med en mobilbild i lampljus för tillfället
![]()
Kärlek!Får hålla till godo med en mobilbild i lampljus för tillfället
![]()
Får hålla till godo med en mobilbild i lampljus för tillfället
![]()
MagiFår hålla till godo med en mobilbild i lampljus för tillfället
![]()
Jag minns det där bandet som riktigt kort, hur sitter det på dig?Kör den här snyggingen idag. PAM232![]()
HerrejössesFår hålla till godo med en mobilbild i lampljus för tillfället
![]()
Sub orgieFår hålla till godo med en mobilbild i lampljus för tillfället
![]()
Sådär skall jag väl helt ärligt svara, det blir så lite flärp att jag inte ens kan använda 2a keepern. Blir till att byta band när jag lyckas hitta mina extrastarka läsglasögon igen.Jag minns det där bandet som riktigt kort, hur sitter det på dig?
Vilken uppsättning!Får hålla till godo med en mobilbild i lampljus för tillfället
![]()
Sådär skall jag väl helt ärligt svara, det blir så lite flärp att jag inte ens kan använda 2a keepern. Blir till att byta band när jag lyckas hitta mina extrastarka läsglasögon igen.![]()
på den jag hade satt det ett XL av OEM bandet som passade mig perfektSådär skall jag väl helt ärligt svara, det blir så lite flärp att jag inte ens kan använda 2a keepern. Blir till att byta band när jag lyckas hitta mina extrastarka läsglasögon igen.![]()
Carbotechen har inte fått tid på armen på länge. Idag kändes det helt rätt. 661.
![]()
Absolut. Det gör jag gärna. Har dock inte fått möjlighet till så mycket resande på senaste åren. Nu borde det bli lättare igen!Längesen man såg den och dig på en GTG! Dags att komma, dags att pilla