Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så löjligt bra.Morgonmacka!
![]()
Säg till om du ska sälja! Har en vän som är avundsjuk på min. Den trivs verkligen med obskyra gummiband! Grön var igår, idag är det orange. Härlig lume efter en promenad.Så löjligt bra.
Har en färdigskriven annonstext till min men varje gång jag ska trycka på ”skicka svar” ångrar jag mig
Jag tror att den får bli årets sommarklocka kombinerat med en drös gummin i obskyra färger.
Efter en lång väntan så är bandet här. Bandet är som gjort för den här klockan.
![]()
Haha inte så mycket flärp som du har...standardfråga, flärp?!
Haha inte så mycket flärp som du har...
”After race” och mitt bland alla Rolex hittar man en annan nördFörsta gången jag provar en sub, 42mm sub är nu nästa mål
![]()
![]()
Den där är jag sjukt sugen på! Tyvärr!Inser såhär i efterhand att detta var en 47mm sub, undrar om där var något att dricka med i bilden när jag prova klockanSå med närmare eftertanke blir kanske 42mm sub för litet? Provade denna 44mm sub i Milano
![]()
![]()
ah, missade denna taggning. Ja, det bandet som kom med var i längsta laget för mig. Så om du vill byta @Caravelle33 så kan vi lösa det.på den jag hade satt det ett XL av OEM bandet som passade mig perfektkanske @Pete11 vill ha ett kortare? Bara en tanke...
Det där med storlek sitter ju mest i huvudet.. Själv kan jag konstatera att 42mm sub förmodligen är perfekt för mig, efter att ha haft 47mm. 44? Well.. på bilden ser det inte fel ut men kanske i största laget? Wristshots är dock svåra, man tenderar ju att försöka ta bilder där det ser bra ut men då blir det knepigt att göra en rättvis bedömning.Inser såhär i efterhand att detta var en 47mm sub, undrar om där var något att dricka med i bilden när jag prova klockanSå med närmare eftertanke blir kanske 42mm sub för litet? Provade denna 44mm sub i Milano
![]()
![]()
Riktigt grym den dInser såhär i efterhand att detta var en 47mm sub, undrar om där var något att dricka med i bilden när jag prova klockanSå med närmare eftertanke blir kanske 42mm sub för litet? Provade denna 44mm sub i Milano
![]()
![]()
Då gör vi så. Jag är inne i Vasastan tisdag - lördag.ah, missade denna taggning. Ja, det bandet som kom med var i längsta laget för mig. Så om du vill byta @Caravelle33 så kan vi lösa det.
Håller med, provade även en 42mm men det kändes för litet. Jag har relativt breda handleder och 42 försvann lite jämfört med den 44mm bettarini jag kom dit med. Men som sagt handlar mycket om vinklar och vana.Det där med storlek sitter ju mest i huvudet.. Själv kan jag konstatera att 42mm sub förmodligen är perfekt för mig, efter att ha haft 47mm. 44? Well.. på bilden ser det inte fel ut men kanske i största laget? Wristshots är dock svåra, man tenderar ju att försöka ta bilder där det ser bra ut men då blir det knepigt att göra en rättvis bedömning.
Inser såhär i efterhand att detta var en 47mm sub, undrar om där var något att dricka med i bilden när jag prova klockanSå med närmare eftertanke blir kanske 42mm sub för litet? Provade denna 44mm sub i Milano
![]()
![]()
Hej! Vilken modell är det? PAM112?Morgonmacka!
![]()
Hej! Vilken modell är det? PAM112?
Precis, det verkar lite mörkare än stål...176 tror jag, titan
176 stämmerPrecis, det verkar lite mörkare än stål...