Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
911an här också. En vacker skapelse som inte behöver några filter alls
den är ju så jäkla bra - jämför man med min ovan så blir man ju nästan lite ledsen i ögat.911an här också. En vacker skapelse som inte behöver några filter alls
![]()
Ja, 911:an är grym. Den har det de flesta vill ha i en Panerai. Dessutom att den är Bonatis sista klocka till Paneristi , limiterad till 500 ex etc etc har gjort att den klättrat en hel del i pris senaste åren.den är ju så jäkla bra - jämför man med min ovan så blir man ju nästan lite ledsen i ögat.
såg ju att den kostar huggorm ju - annars hade det ju varit något att sträva efter. Kanske skall modda min med gilt-visare![]()
Hjärtat skuttar alltid till lite extra när jag ser den grymma 590; den första tårtbiten jag åt av denna galna Paneraitårta
Testat 512, 000 och pvdad 000, men det här är helt klart min favorit!Hjärtat skuttar alltid till lite extra när jag ser den grymma 590; den första tårtbiten jag åt av denna galna Paneraitårta![]()
Jag är ett fan, typ av läder?Ni får tycka vad ni vill!![]()
Jag hajar det i alla fall. Och jag tillhör väl de som har bäst smak härNi får tycka vad ni vill!![]()
I de flesta fall har jag en oomkullrunkelig respekt för dig…Ni får tycka vad ni vill!![]()
Grizzlybjörn som @oddface själv slaktat med endast en tandpetare och en 1 tums mutterJag är ett fan, typ av läder?
Tydligen Baby Buffalo. Close enough!Det kan ha varit något annat också, jag har skickat mess till @oddface och frågat för säkerhets skull. Men som jag minns det var det äkta norrortsgrizzly
Är det något som vanligtvis kör moppe i Upplands Väsby?Tydligen Baby Buffalo. Close enough!
Är det något som vanligtvis kör moppe i Upplands Väsby?
Asså, helt på riktigt sprang det runt ett vildsvin på gångvägen här idagÄr det något som vanligtvis kör moppe i Upplands Väsby?
Vet du, jag är helt okej med att det är grönt på visarna, när indexen ser så fina ut som de gör.
Haha, japp, ganska coolt att lysmassan åldrats olika på indexen och visarna.Vet du, jag är helt okej med att det är grönt på visarna, när indexen ser så fina ut som de gör.![]()