• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Nytt in :) 1055

1.jpg

2.jpg
Lysande!!

Otroligt fin klocka det där...
Fick plötsligt ett otroligt ha-begär efter en 1313. Jag gillar verkligen den blå tavlan kombinerat med det vita och silvriga. Tycker det får en bra balans. Det enda jag tycker är lite trist är den täckta baksidan, men det kan jag leva med.
9010-verket är inte någon vacker skapelse. Det är en dykarklocka och då ogillar jag open case back så personligen lider jag inte av det.

9010-verket är inte någon vacker skapelse. Det är en dykarklocka och då ogillar jag open case back så personligen lider jag inte av det.
Hade en 1359 med synligt 9010. Kan hålla med om att det inte är det snyggaste verket då det är ganska slutet, men helhetsintrycket på klockan kändes mer exklusivt att ha det synligt. Som sagt så kan jag leva med det och kommer inte vara en deal-breaker när det väl beger sig.

Tillbaka
Topp