Pam1392
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Horus har jag ingen erfarenhet av men jag jämförde ett äkta rubberb med en 200kr kopia och även ett panerai oem med en 300kr kopia och... allt var annorlunda med dem. Lukt, mjukhetskänsla, tålighet.1074 på Horus strap. Nöjd med priset jag gav... Men hur fasen kan dessa gummisnoddarna kosta över 1500 SEK nya?? Rena rånethar ett blått likadant som kostade 249kr och märker ingen skillnad.
![]()
Ja, oem & rubberb känns gedigna och materialet känns liksom "hårt" medans Horus och andra billigare känns som man skulle kunna skala av en bit med bara nageln...Horus har jag ingen erfarenhet av men jag jämförde ett äkta rubberb med en 200kr kopia och även ett panerai oem med en 300kr kopia och... allt var annorlunda med dem. Lukt, mjukhetskänsla, tålighet.
Jahaaaaa. Did not know. Color me enlightened.Horus och liknande asiatiska kör ju silikon och inte gummi. Därför de upplevs sladdriga och inte alls lika styva
Jahaaaaa. Did not know. Color me enlightened.
Med tanke på att mitt RubberB är mjuk som smör men stabil, så tänker jag att det är det du menar med "styv".![]()
Nej, jag är för gammal för det.du kan vara styv…
Nej, jag är för gammal för det.
Hur gamla är ni egentligen?du kan vara styv…
Hur gamla är ni egentligen?
Boys will be boys
åldern har inte att göra med saken gubbe
osv..
Det är alltid fool’s spring, snön kommer snart igen309an får lite sol i Vasastan. Nu hoppas man att våren snart kommer.![]()
Du ser ut att ha det bra! Passa på att njuta innan du skall tillbaka till kylan här.Ni verkar ha fint väder där hemma. Takterrassen på hotellet i Barcelona bjuder idag också på sol och närmare 20 grader. Observera att jag säkrat upp med ordentlig dinka om jag får för mig att kasta mig i 70cm poolen.
![]()