Vädret!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Barnvagnspromenad med 1279
![]()
Grattis!!Nu kom den äntligen fram
Hade glömt hur stressad man blir vilket band man ska ha på sin Panna men stor fördel att 3 olika band skapar 3 olika klockor. Sitter superskönt, märker defensivt inte av höjden. Har även ett lite slitet original canvas men beställt ett grovt av Anders W. Hir nöjd som helst
![]()
![]()
Grattis till bra valNu kom den äntligen fram
Hade glömt hur stressad man blir vilket band man ska ha på sin Panna men stor fördel att 3 olika band skapar 3 olika klockor. Sitter superskönt, märker defensivt inte av höjden. Har även ett lite slitet original canvas men beställt ett grovt av Anders W. Hir nöjd som helst
![]()
![]()
Stort grattis! Den är grym!Nu kom den äntligen fram
![]()
![]()
Härligt, grattis!!Nu kom den äntligen fram
![]()
![]()
Grattis!Nu kom den äntligen fram
![]()
![]()
GrattisNu kom den äntligen fram
![]()
![]()
Den e ju jäkligt cool alltså
Knöt ihop?Fick sommarfeeling och knöt ihop ett sommarcanvas
![]()
![]()
![]()
Det är den ! En mycket rolig pannaDen e ju jäkligt cool alltså![]()
Schysst, vad är det för band?Testar velcro med lite sommarfeeling![]()
![]()
Testar velcro med lite sommarfeeling![]()
![]()
Testade att beställa från ligerstraps.comSchysst, vad är det för band?
Jag är rätt såld på alla band jag kan få en kardborrelåsning till.jag har en oem-historia jag använt en dag eller två. Fastnade aldrig som något jag skulle använda ofta, kanske får prova igen
![]()
Tack! Kanske lite mer jobb än att bara knyta ihopKnöt ihop?Mycket fint band
.
Har du ”butik”, tillverkar mot beställning?Tack! Kanske lite mer jobb än att bara knyta ihopmen det är roligt