Skit också, jag vill ha.Ny dag, nytt band
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skit också, jag vill ha.Ny dag, nytt band
![]()
![]()
![]()
![]()
ÄNTLIGEN GUBBEN! Grattis, väl köpt.
Attans vad bra den där ärYtterligare 15km avverkade tillsammans med titan vidundret…
![]()
![]()
Kan bara hålla med, jag är glad att du släppte denAttans vad bra den där är![]()
Förstör inte nu, vi hade ju ett upprop3 svarta i rad? (Får väl räknas som nästan svart i alla fall)
![]()
Blandras lives matterFörstör inte nu, vi hade ju ett upprop![]()
Eller hur, vi kan döpa din klocka till Artur (efter hunden)Blandras lives matter![]()
Modern Bettarini när den är som bäst
![]()
Ingen svart klocka, du får underkänt för du sabbade streaken.
Tack! Ska prova med det petrolblåa pday 2021 bandet från oddfaceÄNTLIGEN GUBBEN! Grattis, väl köpt.
tips är blåa band på den, canvas eller gummi. Kommer bli galet bra
Inget dåligt sätt att starta veckan! Den är ju helt underbar!Startar veckan med 001 på olivbrunt Sharkfrån Oleg och tänker på och hoppas han och familjen mår bra
![]()
![]()
Har du vägt den än?
Ja! Postade i en annan tråd. 78 gram utan band.Har du vägt den än?![]()
..vilket gör mig nyfiken på 960..Ja! Postade i en annan tråd. 78 gram utan band.
Härligt!Ja! Postade i en annan tråd. 78 gram utan band.
Sjukt jävla bekväm på handleden. Men det är ju ingen nyhet med titan-pannor.Härligt!
Det är rätt bra vikt det.
Tack, riktigt mysigInget dåligt sätt att starta veckan! Den är ju helt underbar!
Har tyvärr ingen digital våg, så får skaffa en.....vilket gör mig nyfiken på 960..
@Chrisse du måste väga din 960 någon dagTänker att den måste vara überlätt med tanke på att hela caset är i carbotech och att klockan har P.900 (väger mindre än P.9010).
Fan vad jobbig jag är![]()
63g känns väldigt troligt faktiskt. Min Doxa carbon väger 45g naken och den är mer slimmad samt har inget kronskydd.Har tyvärr ingen digital våg, så får skaffa en...
Men vägde den i handflatan nu, fick det till 63 gram...![]()