Jo, jag tillverkar custom made. Tar 500 pix för ett band. Inte superaktiv på IG men där heter jag Videll.Produce om man vill se lite färgalternativ eller få inspirationHar du ”butik”, tillverkar mot beställning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, jag tillverkar custom made. Tar 500 pix för ett band. Inte superaktiv på IG men där heter jag Videll.Produce om man vill se lite färgalternativ eller få inspirationHar du ”butik”, tillverkar mot beställning?
Vad tycker ni om Pannas egna canvas? Förutom att detta är lite smutsigt så tycker jag de har lite för fin struktur jämfört med tex @Anders W fina band? Om någon är intresserad av detta (ska tvätta det nu) så hojta till
![]()
Jag håller med denna talare...jag gillar, men föredrar band som inte är vadderade vilket panerais canvas är
Riktigt snyggt!Fick sommarfeeling och knöt ihop ett sommarcanvas
![]()
![]()
![]()
Grattis!!Nu kom den äntligen fram
Hade glömt hur stressad man blir vilket band man ska ha på sin Panna men stor fördel att 3 olika band skapar 3 olika klockor. Sitter superskönt, märker defensivt inte av höjden. Har även ett lite slitet original canvas men beställt ett grovt av Anders W. Hir nöjd som helst
![]()
![]()
Coolt! Vad hände sen? Hur beter man sig? Är det en grabbkram direkt eller något annat man bör tänka på om man själv hamnar i den sitsen??Fiddy på kontoret idag. Sprang på en dirre i kafeterian som rockade en 111:aroligt att se
![]()
Jag gillar det som omväxling. Har själv ett ljusblått OEM-canvas, 24mm. Dock passar kanske den ljusblåa färgen sådär mot min 390 tobakstavla. Jag kan eventuellt vara sugen på ditt. Är det 24mm? Skulle du vara intresserad av ett rakt byte mot mitt blå? Dra ett pm i så fallVad tycker ni om Pannas egna canvas? Förutom att detta är lite smutsigt så tycker jag de har lite för fin struktur jämfört med tex @Anders W fina band? Om någon är intresserad av detta (ska tvätta det nu) så hojta till
![]()
Coolt! Vad hände sen? Hur beter man sig? Är det en grabbkram direkt eller något annat man bör tänka på om man själv hamnar i den sitsen??
Jag gillar det som omväxling. Har själv ett ljusblått OEM-canvas, 24mm. Dock passar kanske den ljusblåa färgen sådär mot min 390 tobakstavla. Jag kan eventuellt vara sugen på ditt. Är det 24mm? Skulle du vara intresserad av ett rakt byte mot mitt blå? Dra ett pm i så fall
Just det där gröna använder jag väldigt mycket, även på sommaren då det torkar rätt snabbtVad tycker ni om Pannas egna canvas? Förutom att detta är lite smutsigt så tycker jag de har lite för fin struktur jämfört med tex @Anders W fina band? Om någon är intresserad av detta (ska tvätta det nu) så hojta till
![]()
@Norrland vad är det för längd på de banden du har ute på ks? Har för mig att det var en go flärp?Just det där gröna använder jag väldigt mycket, även på sommaren då det torkar rätt snabbt![]()
Coolt! Vad hände sen? Hur beter man sig? Är det en grabbkram direkt eller något annat man bör tänka på om man själv hamnar i den sitsen??
Just det där gröna använder jag väldigt mycket, även på sommaren då det torkar rätt snabbt![]()
Har också varit sugen på att testa PET, ett svart på 682 men finns väl inte i 22mm tror jagJag skulle velat ha PET banden, men hade ett till min 721 som @mårt nu har till sin BMG som jag inte kom överens med - det var lite kort. Men kanske till en 44mm känns det bättre.
Det gråa finns i 22mm, det blåa finns inte, vad jag har förstått.Har också varit sugen på att testa PET, ett svart på 682 men finns väl inte i 22mm tror jag
Lite blandat, skicka ett pm så kan jag möta exakt. Men dom flesta ligger nog på 130+ /80+@Norrland vad är det för längd på de banden du har ute på ks? Har för mig att det var en go flärp?![]()
Ahh finns det ett grått? Det har jag missat… eller är det det jag tror är svart?Det gråa finns i 22mm, det blåa finns inte, vad jag har förstått.
Det är det du tror är svart.Ahh finns det ett grått? Det har jag missat… eller är det det jag tror är svart?
Googlade ”Pet Watch Strap” och fick det här fina förslagetDet gråa finns i 22mm, det blåa finns inte, vad jag har förstått.
Ahh finns det ett grått? Det har jag missat… eller är det det jag tror är svart?
OEM band på den sidan?![]()
När man inte hittar på Panerais sida liksom. Det står ett M-referensnummer där. Det är OEM.OEM band på den sidan?
Du kan söka på instegspanna på underforumet och få massor med tips. Annars, ställ frågan i den allmänna tråden, så får du säkert svar där med. Jag tror det finns några redan startade trådar i ämnet också.Skrev kanske i fel tråd nu missade att panerai hade ett helt underforum.