• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Visa din Panerai!

Vad tycker ni om Pannas egna canvas? Förutom att detta är lite smutsigt så tycker jag de har lite för fin struktur jämfört med tex @Anders W fina band? Om någon är intresserad av detta (ska tvätta det nu) så hojta till😀
877F8D19-6D5B-4560-BBAE-778540E85911.jpeg

jag gillar, men föredrar band som inte är vadderade vilket panerais canvas är

Fiddy på kontoret idag. Sprang på en dirre i kafeterian som rockade en 111:a :) roligt att se
49D751D2-CDA2-4EDC-B9DC-E2D25A925344.jpeg
Coolt! Vad hände sen? Hur beter man sig? Är det en grabbkram direkt eller något annat man bör tänka på om man själv hamnar i den sitsen??
Vad tycker ni om Pannas egna canvas? Förutom att detta är lite smutsigt så tycker jag de har lite för fin struktur jämfört med tex @Anders W fina band? Om någon är intresserad av detta (ska tvätta det nu) så hojta till😀
877F8D19-6D5B-4560-BBAE-778540E85911.jpeg
Jag gillar det som omväxling. Har själv ett ljusblått OEM-canvas, 24mm. Dock passar kanske den ljusblåa färgen sådär mot min 390 tobakstavla. Jag kan eventuellt vara sugen på ditt. Är det 24mm? Skulle du vara intresserad av ett rakt byte mot mitt blå? Dra ett pm i så fall

Coolt! Vad hände sen? Hur beter man sig? Är det en grabbkram direkt eller något annat man bör tänka på om man själv hamnar i den sitsen??

Jag gillar det som omväxling. Har själv ett ljusblått OEM-canvas, 24mm. Dock passar kanske den ljusblåa färgen sådär mot min 390 tobakstavla. Jag kan eventuellt vara sugen på ditt. Är det 24mm? Skulle du vara intresserad av ett rakt byte mot mitt blå? Dra ett pm i så fall

Inget att oroa sig över. När tillfället uppstår så blir nästa steg så naturligt att ingen av parterna ens behöver tänka på det.
1648102080077.gif

Jag åkte tunnelbana med en herre som hade panerai idag, jag såg hans och han såg inte min. Jag tror inte han var en risti :) Funderade på att ge honom en rejälgrabbkram men ville inte bli sedd som en psykfall så jag sket i det.

Tillbaka
Topp