Cool! Ny?Återfunnen kärlek
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool! Ny?Återfunnen kärlek
![]()
Cool! Ny?
Återfunnen kärlek
![]()
![]()
#överallthelatiden
Bombar lite!![]()
![]()
![]()
![]()
@oddface du har paneraiboken (den med två böcker i) för rätt inspiration va? Även om du är en bra frifräsare så lär du ju ha kunder som gillar nostalgi också.
Faktiskt inte, men den står på önskelistan@oddface du har paneraiboken (den med två böcker i) för rätt inspiration va? Även om du är en bra frifräsare så lär du ju ha kunder som gillar nostalgi också.
AIK:arn behöver ett sånt här iafSer fram emot vad du och @oddface gör för PreA 001 band till den dära, det kommer ju komma en special edition
AIK:arn behöver ett sånt här iaf
![]()
Sånt har jag ju redanAIK:arn behöver ett sånt här iaf
![]()
Ibland blir jag sugen på att testa någon annan panna, men den här är ju bara så grym
![]()
Jasså, du bytte om.
Du vill ha en 38 egentligen, säg som det ärJu mer jag ser alla nya släpp och tar del av information om att det utöver enstaka potentiella Special Editions inte kommer att släppas fler Luminor 1950-pjäser i 47mm, desto mer njuter jag av min 217.
![]()
Tack själv. Mycket nöjd med det gröna till min 390. Och det blåa gör sig mycket bättre på din än på min