Så det kom fram tillslutTack själv. Mycket nöjd med det gröna till min 390. Och det blåa gör sig mycket bättre på din än på min Tack även till postnord. Behövde bara 1,5 vecka på sig att leverera paketet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så det kom fram tillslutTack själv. Mycket nöjd med det gröna till min 390. Och det blåa gör sig mycket bättre på din än på min Tack även till postnord. Behövde bara 1,5 vecka på sig att leverera paketet
Yup. Idag out of the blue så låg det i @maximuspro brevlåda! Ingen uppdatering eller nånting öht i postnord appen förrän idag. 10 dgr på vift. Så blev ju aningen svettigt ett tag. Men slutet gott allting gottSå det kom fram tillslut
Ju mer jag ser alla nya släpp och tar del av information om att det utöver enstaka potentiella Special Editions inte kommer att släppas fler Luminor 1950-pjäser i 47mm, desto mer njuter jag av min 217.
Jupp, så är det sagtCoolt! Är det planen? Har jag inte hört, men vore rättså trevligt om dessa gamla special editions fick just chansen att vara lite speciella
Ah så det löste sig och paketet försvann inte? Fan vad skönt!Tack själv. Mycket nöjd med det gröna till min 390. Och det blåa gör sig mycket bättre på din än på min Tack även till postnord. Behövde bara 1,5 vecka på sig att leverera paketet
Väldigt bra!Försöker matcha t-shirt och index tycker jag lyckas ganska bra men inte riktigt där. 024 är onekligen. En härlig klocka på många sätt.
Exakt så. Enligt postnord var paketet på vift och vi (jag) skulle göra en reklamation. Sedan utan förvarning eller händelse i appen/spårning så kom det fram. 10 dagar efter att det postadesAh så det löste sig och paketet försvann inte? Fan vad skönt!
Grattis! Själv väntar jag på fedex som först skrev "före kl 18" och nu har ändrat till...Exakt så. Enligt postnord var paketet på vift och vi (jag) skulle göra en reklamation. Sedan utan förvarning eller händelse i appen/spårning så kom det fram. 10 dagar efter att det postades
Min erfarenhet är att en dag kan vara i flera dagar enligt speditionsfirmornaGrattis! Själv väntar jag på fedex som först skrev "före kl 18" och nu har ändrat till...
Jag undrar när dagen tar slut.
Dock inte en Panerai den här gången...
Haha. Undrar vilken tidzon de menar…Grattis! Själv väntar jag på fedex som först skrev "före kl 18" och nu har ändrat till...
Jag undrar när dagen tar slut.
Dock inte en Panerai den här gången...
Precis som det finns "SL-minuter" så finns det "FedEx-dagar"Min erfarenhet är att en dag kan vara i flera dagar enligt speditionsfirmorna
Och Postnord-år.Precis som det finns "SL-minuter" så finns det "FedEx-dagar"
Grattis!Den just nyinkomna PAM061!
Den just nyinkomna PAM061!
Bettarini här med. Påminner mig om de där banana skids man brukade käka när man var mindre
118
Grattis! Det var alltså du som knep denDen just nyinkomna PAM061!