Grattis igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!
Snyggt, gratulerar!
Grym! Grattis!
Panna beståndet i Norrlands huvudstad ökar
Stort grattis!!
Härligt, grattis!
Skitsnygg!
Ett skönt canvas!Funderar på vilket band som ska införskaffas härnäst. Tips?
![]()
![]()
![]()
Jag säger också canvas.Funderar på vilket band som ska införskaffas härnäst. Tips?
![]()
![]()
![]()
Du är kort ett cavas, så sant som det är sagt.Funderar på vilket band som ska införskaffas härnäst. Tips?
![]()
![]()
![]()
Får nog bli ett canvas, då jag aldrig varit så mycket för gummit. Tycker den hamnar lite fel på handleden tyvärr, men ett oranget oem-gummi hade varit fräscht på sommaren...Du är kort ett cavas, så sant som det är sagt.
Annars, jag är tråkig och gillar 111 på svart gummi.
Får nog bli ett canvas, då jag aldrig varit så mycket för gummit. Tycker den hamnar lite fel på handleden tyvärr, men ett oranget oem-gummi hade varit fräscht på sommaren...
111an kom med gummi. Testade att koka bandet när jag hade min 000a, men blev inte alls så mjukt och följsamt som jag önskat tyvärr.Du behöver mjuka upp gummit, antingen genom att bära det som attan, eller att koka. Det där svarta är mitt från 590n antar jag? Har kanske haft på det...5 gånger? Så det är rätt stelt fortfarande
Eller köp ett rubberb som är mjukt från början och sitter som en smäck.Du behöver mjuka upp gummit, antingen genom att bära det som attan, eller att koka. Det där svarta är mitt från 590n antar jag? Har kanske haft på det...5 gånger? Så det är rätt stelt fortfarande
gillar inte looken, for meEller köp ett rubberb som är mjukt från början och sitter som en smäck.
Blir ju skjuten om jag skriver det på Paneristi.com , men jag kör den överlägset mest på gröna gummitTycker den funkar på gröna gummit. Trevlig helg!![]()
Vad har de för argument emot? Till och med jag som inte diggar grönt lika mycket tycker ju det flyger.Blir ju skjuten om jag skriver det på Paneristi.com , men jag kör den överlägset mest på gröna gummit
Blev tvungen att plocka fram minTycker den funkar på gröna gummit. Trevlig helg!![]()