Skuggig 911
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Min första Panerai! Extremt nöjd!![]()
![]()
Stort grattis!Min första Panerai! Extremt nöjd!![]()
![]()
Farväl min älskade skönhet
![]()
Och en hoj såklartRip, men öppnar upp för nya pannor. Se det så. Början på något nytt inte slutet på något, du vet. Blaha-blaha
Grattis - bra val till första-pannaMin första Panerai! Extremt nöjd!![]()
![]()
Vänta nu lite... Va?!Farväl min älskade skönhet
![]()
Tyvärr måste min long time graal lämna.. Är för mycket att ha bundet i en pjäs just nu :/Vänta nu lite... Va?!
Detta accepteras icke!!Farväl min älskade skönhet
![]()
Bästa båt meckar klockanDen här använder jag alldeles för sällan! PAM309.![]()
Vackert!Panerai 574! Min förhoppning är att få tag i ett militärgrönt gummi till sommaren.
![]()
Det där var innan jag började mecka. Då hade jag Zelos Abyss på armen och nu 673Bästa båt meckar klockan![]()
Stort grattis!Min första Panerai! Extremt nöjd!![]()
![]()
Helt såld på den här combon för tillfället…
![]()
![]()
Jag tror att vår köra @oddface är i begrepp att kunna producera pulverlackade spännen
Det ligger och väntar på dig . Kanske dags att styra upp GTG?Jag behöver gräva fram ett svart skruvat spänne till 004an, eller träffa @azcii snart som generöst hade ett am spänne över.
Men då blir man väl uthängd för gummi på PreA…
Ja ja ja ja ja ja!Det ligger och väntar på dig . Kanske dags att styra upp GTG?