All time haj menar du![]()
Ă h hur kunde jag missa den, tack ska du ha
![Red heart :heart: â€ïž](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/2764.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
All time haj menar du![]()
och sÄ fantastiskt bekvÀmt ocksÄ, tror inte att alla hajar detHaj Àr fortfarande all time high
![]()
Den Àr inte sÄld Ànnu och jag har ju Ängrat mig förr.Aftonbild pÄ 024c
@Caravelle33 - kul att se utmrverksbilderna i din annons, men trÄkigt att den ligger ute igen.
![]()
Grattis!Etter Ä ha smuglest og drÞmt meg bort i denne fantastiske trÄden, er det endelig min tur til Ä legge ut bilder av min egne Panerai! SÄ enkel, sÄ perfekt!![]()
Grattis! Ser grym utEtter Ä ha smuglest og drÞmt meg bort i denne fantastiske trÄden, er det endelig min tur til Ä legge ut bilder av min egne Panerai! SÄ enkel, sÄ perfekt!![]()
Vackert!Etter Ä ha smuglest og drÞmt meg bort i denne fantastiske trÄden, er det endelig min tur til Ä legge ut bilder av min egne Panerai! SÄ enkel, sÄ perfekt!![]()
Grattis!!Etter Ä ha smuglest og drÞmt meg bort i denne fantastiske trÄden, er det endelig min tur til Ä legge ut bilder av min egne Panerai! SÄ enkel, sÄ perfekt!![]()
FÄr hoppas pÄ att den Àr kvar tills GTG:n nÀsta vecka, sÄ vi kan jÀmföra lite, A-serie (första) mot U-serie (sista)Den Àr inte sÄld Ànnu och jag har ju Ängrat mig förr.
Underbart, grattis!Etter Ä ha smuglest og drÞmt meg bort i denne fantastiske trÄden, er det endelig min tur til Ä legge ut bilder av min egne Panerai! SÄ enkel, sÄ perfekt!![]()
Den klassiska perfekt instegspannan. SÄ mÄnga som blivit förÀlskade i 590 och sen strannat i pamiljen. VÀlkommen!Min första Panerai troligen inte den sista![]()
F430?Den klassiska perfekt instegspannan. SÄ mÄnga som blivit förÀlskade i 590 och sen strannat i pamiljen. VÀlkommen!
Vilken modell av bil sitter du i?![]()
Tyckte inte det stÀmde riktigt med knappen pÄ ratten ...
Grattis!Min första Panerai troligen inte den sista![]()
Grattis! 590 Àr riktigt braMin första Panerai troligen inte den sista![]()
GrattisMin första Panerai troligen inte den sista![]()
Dags att skaffa TV?Nej! Nu skiter jag i det hÀr. Resturangen tömdes nÀstan helt strax före kl 21 och alla skulle hem och kolla mello.![]()
Grattis - en klassiker!Min första Panerai troligen inte den sista![]()
«Sen kan det bli 42 sub»âŠ. Igjen? Hei forresten. NĂ„ mĂ„ du roe deg helt ned herJag har ett starkt sug pĂ„ att testa allt möjligt men Ă„terkommer till samma gĂ„ng pĂ„ gĂ„ng. Vill ocksĂ„ ner till 4st... Kanske dom hĂ€r fĂ„r bli min fyrling
1305
197
061
001
DÄ fÄr 671, 673, 183 flytta
Sen kan det bli en 42 el 44 sub framöver.
HÀrligt, stort grattisMin första Panerai troligen inte den sista![]()
Kul att se att planen höll, NOT!Jag har ett starkt sug pÄ att testa allt möjligt men Äterkommer till samma gÄng pÄ gÄng. Vill ocksÄ ner till 4st... Kanske dom hÀr fÄr bli min fyrling
1305
197
061
001
DÄ fÄr 671, 673, 183 flytta
Sen kan det bli en 42 el 44 sub framöver.
Ăr det spionage frĂ„n grannlandet«Sen kan det bli 42 sub»âŠ. Igjen? Hei forresten. NĂ„ mĂ„ du roe deg helt ned her![]()