• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

Snokas

Omega
2-Faktor
Kollar på fotboll med 312.
 

Bilagor

  • BF39C221-ADDF-4F24-9FBC-50BD638B9FFE.jpeg
    BF39C221-ADDF-4F24-9FBC-50BD638B9FFE.jpeg
    587.9 KB · Visningar: 10

seikodiverr

KS Explorers Club
Hej Paneristi Sweden!

Jag har tassat lite runt märket ett par år men inte riktigt känt mig redo. I vintras blev det ändå en 112.

BE5DC6F7-B5FE-49F4-B9F9-97E1BBEDE0E1.jpeg


Men sådär som man gör så börjar man fundera på om det kanske finns fler modeller som kan vara värda att prova. Så nu sitter jag plötsligt med både en 372 och en 176 på halsen :)

CD2DC8AA-E7DC-4A01-B639-ACE308F46B19.jpeg
1FCF4C58-AE08-42E2-883B-3BA10BD0147F.jpeg


Båda är fina, men 372 är för stor för mig. Jag vet att @Margarinkungen säger att jag ska bära den några dagar innan jag bestämmer mig, men jag vet redan att jag kommer släppa den.
Desto svårare blir det att välja mellan de både bettarinicasen. Jag är väldigt svag för titan, men det är också tilltalande med ett polerat stålcase på en sådan brutal form. Det gröna gummit är också helt underbart.
 

Caravelle33

Vacheron
Hej Paneristi Sweden!

Jag har tassat lite runt märket ett par år men inte riktigt känt mig redo. I vintras blev det ändå en 112.

BE5DC6F7-B5FE-49F4-B9F9-97E1BBEDE0E1.jpeg


Men sådär som man gör så börjar man fundera på om det kanske finns fler modeller som kan vara värda att prova. Så nu sitter jag plötsligt med både en 372 och en 176 på halsen :)

CD2DC8AA-E7DC-4A01-B639-ACE308F46B19.jpeg
1FCF4C58-AE08-42E2-883B-3BA10BD0147F.jpeg


Båda är fina, men 372 är för stor för mig. Jag vet att @Margarinkungen säger att jag ska bära den några dagar innan jag bestämmer mig, men jag vet redan att jag kommer släppa den.
Desto svårare blir det att välja mellan de både bettarinicasen. Jag är väldigt svag för titan, men det är också tilltalande med ett polerat stålcase på en sådan brutal form. Det gröna gummit är också helt underbart.
Varför välja?
 

maximuspro

Panerai
2-Faktor
Hej Paneristi Sweden!

Jag har tassat lite runt märket ett par år men inte riktigt känt mig redo. I vintras blev det ändå en 112.

BE5DC6F7-B5FE-49F4-B9F9-97E1BBEDE0E1.jpeg


Men sådär som man gör så börjar man fundera på om det kanske finns fler modeller som kan vara värda att prova. Så nu sitter jag plötsligt med både en 372 och en 176 på halsen :)

CD2DC8AA-E7DC-4A01-B639-ACE308F46B19.jpeg
1FCF4C58-AE08-42E2-883B-3BA10BD0147F.jpeg


Båda är fina, men 372 är för stor för mig. Jag vet att @Margarinkungen säger att jag ska bära den några dagar innan jag bestämmer mig, men jag vet redan att jag kommer släppa den.
Desto svårare blir det att välja mellan de både bettarinicasen. Jag är väldigt svag för titan, men det är också tilltalande med ett polerat stålcase på en sådan brutal form. Det gröna gummit är också helt underbart.
Vi kan byta, min 320 gmt mot din 372😜😀
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Men lilla gubben, din trovärdighet är absolut helt å hållet noll iom att du älskar Farenheit 🤦🏻‍♂️


Mmmm 1523. Bra skit. Grattis!

Någonstans på Internet finns det en bild på den där på länk, och det är vackra grejer vill jag lova. Så, när jag såg den bilden var jag nästan sugen på att köpa en 1523 bara för att jag råkar sitta på länk i passande storlek. :)

Njut!



Grattis!! (och bättre sent än aldrig 😎)

Grattis!! Vita pannor är så jävla bra!


Nice, stort grattis!

Grattis! Vita tavlor är nice!

Thank you alla :D Vilket varmt och härligt välkomnande!!
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Mmmm 1523. Bra skit. Grattis!

Någonstans på Internet finns det en bild på den där på länk, och det är vackra grejer vill jag lova. Så, när jag såg den bilden var jag nästan sugen på att köpa en 1523 bara för att jag råkar sitta på länk i passande storlek. :)

Njut!
Extremt nyfiken nu givetvis, klurar så mycket på band att jag glömde bort länk 😂
 
Topp