Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis!Äntligen kom dagen. Början till en familj
![]()
![]()
Grattis!Äntligen kom dagen. Början till en familj
![]()
![]()
Stort grattisÄntligen kom dagen. Början till en familj
![]()
![]()
Grattis!!Äntligen kom dagen. Början till en familj
![]()
![]()
Stort grattis!Äntligen kom dagen. Början till en familj
![]()
![]()
Wohoo, grattis!!Äntligen kom dagen. Början till en familj
![]()
![]()
Grattis!Äntligen kom dagen. Början till en familj
![]()
![]()
Allt går om man är modig nog!Funkar ju till kavaj oxå även om jag personligen tycker att gummi inte hör ihop med kavaj, vad tycker ni andra?
![]()
Jo det funkar fint till udda kavaj tycker jag!Funkar ju till kavaj oxå även om jag personligen tycker att gummi inte hör ihop med kavaj, vad tycker ni andra?
![]()
Varför välja?Hej Paneristi Sweden!
Jag har tassat lite runt märket ett par år men inte riktigt känt mig redo. I vintras blev det ändå en 112.
![]()
Men sådär som man gör så börjar man fundera på om det kanske finns fler modeller som kan vara värda att prova. Så nu sitter jag plötsligt med både en 372 och en 176 på halsen
![]()
![]()
Båda är fina, men 372 är för stor för mig. Jag vet att @Margarinkungen säger att jag ska bära den några dagar innan jag bestämmer mig, men jag vet redan att jag kommer släppa den.
Desto svårare blir det att välja mellan de både bettarinicasen. Jag är väldigt svag för titan, men det är också tilltalande med ett polerat stålcase på en sådan brutal form. Det gröna gummit är också helt underbart.
Vi kan byta, min 320 gmt mot din 372Hej Paneristi Sweden!
Jag har tassat lite runt märket ett par år men inte riktigt känt mig redo. I vintras blev det ändå en 112.
![]()
Men sådär som man gör så börjar man fundera på om det kanske finns fler modeller som kan vara värda att prova. Så nu sitter jag plötsligt med både en 372 och en 176 på halsen
![]()
![]()
Båda är fina, men 372 är för stor för mig. Jag vet att @Margarinkungen säger att jag ska bära den några dagar innan jag bestämmer mig, men jag vet redan att jag kommer släppa den.
Desto svårare blir det att välja mellan de både bettarinicasen. Jag är väldigt svag för titan, men det är också tilltalande med ett polerat stålcase på en sådan brutal form. Det gröna gummit är också helt underbart.
Den sitter väl på insidan har jag för mig. Eller känner du skarven med nageln?![]()
Orgelhäng med 176.
En helt annan grej: AR-coatingen har släppt lite på den här. Vad är bästa sättet att få bort alltihop?
Men lilla gubben, din trovärdighet är absolut helt å hållet noll iom att du älskar Farenheit![]()
Gratulerar![]()
Mmmm 1523. Bra skit. Grattis!
Någonstans på Internet finns det en bild på den där på länk, och det är vackra grejer vill jag lova. Så, när jag såg den bilden var jag nästan sugen på att köpa en 1523 bara för att jag råkar sitta på länk i passande storlek.
Njut!
Stort grattis!
Grattis! Grymt fin
Grattis!! (och bättre sent än aldrig)
Grattis!! Vita pannor är så jävla bra!
Snyggt! Grattis!
Nice, stort grattis!
Grattis! Vita tavlor är nice!
Extremt nyfiken nu givetvis, klurar så mycket på band att jag glömde bort länkMmmm 1523. Bra skit. Grattis!
Någonstans på Internet finns det en bild på den där på länk, och det är vackra grejer vill jag lova. Så, när jag såg den bilden var jag nästan sugen på att köpa en 1523 bara för att jag råkar sitta på länk i passande storlek.
Njut!
Årets snabbaste photoshop, bara för att ge dig en känsla... ursäkta smutsen.Extremt nyfiken nu givetvis, klurar så mycket på band att jag glömde bort länk![]()
Snyggt!! Nu mår jag fysiskt illa för att jag inte har en länk… Vad heter ref på den länk jag numera BEHÖVERÅrets snabbaste photoshop, bara för att ge dig en känsla... ursäkta smutsen.
![]()
Den lär ju vara duktigt köttig på länk, vilken sommarpjäs!Snyggt!! Nu mår jag fysiskt illa för att jag inte har en länk… Vad heter ref på den länk jag numera BEHÖVER![]()