Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har BP FF fått mycket handledstid?Var några dagar sen man använde pannan, nästan så att power reserven tagit slut. Men fan va bra den är
![]()
422 är bästa all round pannan men fy fan vad jag är förälskad i 932an. Nu när jag fått på alligatorbandet blev den ännu bättre! I morgon är det mörk kostym som gäller men sen vill jag köra blå gummit, det kommer att bli grymt!En på rätt arm med
Men måste säga att tavlan i 932 är grymt bra och ger sådant djup och liv tavlan jämfört med exv 422ans
![]()
Så du var smart nog att släppa det där med guldvisare?Har man en sån
![]()
Så kändes det logiskt med en sån
![]()
Nja, kanske behöver modda den lite, guldvisare, borra och gänga så jag kan använda skruvstift och byta mot en glasbaksida utan mönster. Sen är den oövervinnerlig!Så du var smart nog att släppa det där med guldvisare?
Helt rätt! Grattis till en av de vackraste klockorna från Panerai ever!
Ping @MargarinkungenNja, kanske behöver modda den lite, guldvisare, borra och gänga så jag kan använda skruvstift och byta mot en glasbaksida utan mönster. Sen är den oövervinnerlig!
Mm, det är den som är bovenHar BP FF fått mycket handledstid?
Satan så bra!Fiddy får äntligen lite kvalitetstid - fortfarande lika grym som första gången
![]()
Det där blev ju bra ju!1305 på Navy canvas
![]()
![]()
Ja tack, känns väldigt bra!Det där blev ju bra ju!
Såg den där, känns inte som man slänger sig i plurret med den så där...Kul modd
![]()
Nä det skulle jag också undvikaSåg den där, känns inte som man slänger sig i plurret med den så där...
Är det bara kronskyddet som är borta? Det ser inte så snyggt ut på case:t från sidan när det är det.Kul modd
![]()
Jag kan posta ett gammalt kina-kopia-case till dig utan kronskydd.Jepp kronskyddet som är borta på en 372. Lite osäker på hur det ser ut från sidan när kronskyddet är borta faktiskt, jag får googla![]()
Det hoppas jag verkligen! En vecka måste man åtminstone vara nöjd med en ny klocka.![]()
Mycket nöjd med 995 fortf!