Lalas
Basic
Känns ändå som att Mercan är lite blåare så du kanske får ta och lacka om tavlan??Har man en sån
![]()
Så kändes det logiskt med en sån
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns ändå som att Mercan är lite blåare så du kanske får ta och lacka om tavlan??Har man en sån
![]()
![]()
Eller byta mot en 690.Känns ändå som att Mercan är lite blåare så du kanske får ta och lacka om tavlan??![]()
Hade hellre haft en 690 men @MaziK hade ingenEller byta mot en 690.![]()
Jag är inte familjär med bronzomanövernNej, men nu har du ju en 932 som Herr M hade, och den kan du ju byta vidare?
Jag tänker på unge herr @azcii bronzo-manöver.
Fullt rimligt! GratulationerHar man en sån
![]()
![]()
Det gick fort! Från Krons! Stort grattis till grymmaste klockan!skiter i öppning, been there done that
![]()
Haha. Det går runt, det går runt, det går runt.skiter i öppning, been there done that
![]()
#FABskiter i öppning, been there done that
![]()
skiter i öppning, been there done that
![]()
Yeah! Hämtade upp den idag.Det gick fort! Från Krons! Stort grattis till grymmaste klockan!
422 år grymt svårslaget!Haha. Det går runt, det går runt, det går runt.
#FoShizzle
Yeah, tack! Den är underbar. Back to my rootsDu har ju öppet sagt att 422 var en utav din favoritpannor, minus 605 då. Grattis, eller snarare - ett varmt välkomment åter till 422.
Bra där gubben; den är du!skiter i öppning, been there done that
![]()
Snyggt!skiter i öppning, been there done that
![]()
Gratulerar! Som sagt, 422 är svårslagenskiter i öppning, been there done that
![]()
Bra där gubben; den är du!![]()
Snyggt!
Gratulerar! Som sagt, 422 är svårslagen
Min säger hej
![]()
Efter ha varit utan 422 i över fyra år så känns det bra gött
Den svåra frågan då är om du har kvar alla band du hade till den innan och gillade![]()
Man borde inte sälja klockor med bra band. Det är bara dumt.Den svåra frågan då är om du har kvar alla band du hade till den innan och gillade![]()
Man borde inte sälja klockor med bra band. Det är bara dumt.
skiter i öppning, been there done that
![]()
Jag dubbeldippar ej
Grattis
![]()
Bäst känns att köpa klocka till banden, för mina band hinner aldrig hem till klockanMan borde inte sälja bra band, oavsett om man inte har någon klocka som banden passar tillDet har vi lärt oss
Stort grattis!skiter i öppning, been there done that
![]()
Stort grattis!