Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man ser lite av urgröpningen på den här bilden.Jepp kronskyddet som är borta på en 372. Lite osäker på hur det ser ut från sidan när kronskyddet är borta faktiskt, jag får googla![]()
Äntligen!Postar för lite av denna. Haft i ngt halvår och gillar den mkt en av de klockor jag gillar mest förutom en gammal sea dweller.
![]()
Lite långt att åka, har bara 35km räckvidd på min elmoppe. Annars skulle jag ha ställt upp.Någon som vill komma och måla altanräcke? Finns saft, kaffe och bullar.
![]()
Alltså jag gillar inte blå tavlor , men den där skulle jag lätt kunna tänka mig. Släpp en version utan blå subsekund och blå text på tavlan så blir det nog svårt att hålla mig för min del
Tyvärr inte tshirten på men kör en likadanTwinning!
![]()
Hehe. Du var både nummer tre och fick brons.Tyvärr inte tshirten på men kör en likadan
![]()
Hehe. Du var både nummer tre och fick brons.
Så åkte det mörkbruna på då. Onödogt att ta all andra band...
![]()
Yes, men inte OP bandet utan Sub-gröna bandetFick du tag i det gröna gummit?
Yes, men inte OP bandet utan Sub-gröna bandet
edit; bild
![]()
Nejnej! Inköpt på @Nymans Ur 1851 så det vore obra i sånt fallafaik finns inte det vanliga OP-bandet i grönt och 26.
Nejnej! Inköpt på @Nymans Ur 1851 så det vore obra i sånt fall
Aha, Kramizar vännenjag menar inte det du har på nu - utan det som inte är ett dragspel
Bra brun färg på bandet! Vad är det för band?Gulblå sommarkänsla
![]()
Bra brun färg på bandet! Vad är det för band?
Vi måste få till en träff och jämföra OEM JV vs Olegs JVSuger i oss av sista solen
![]()
Det tycker jag absolutVi måste få till en träff och jämföra OEM JV vs Olegs JV
Bra brun färg på bandet! Vad är det för band?
99% säker på att det är Oleg's Vintage Olive...2