Jäkligt snyggt![]()
![Folded hands :pray: 🙏](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f64f.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt snyggt![]()
Min hemsida är ju värre än Panerai'sNice! Ett sånt vill jag också ha @oddface. Är det din hemsida som gäller för beställning?![]()
Är det ditt marknadsteam i Milano som gjort bort sig?Min hemsida är ju värre än Panerai'smycket som saknas där, vi kör pm
Haha, japp! Alla klagomål faxas ditÄr det ditt marknadsteam i Milano som gjort bort sig?
Haha ja, det var lite skralt där. Väl mött i PMMin hemsida är ju värre än Panerai'smycket som saknas där, vi kör pm
Vilket fungerar utmärkt, @oddface är mycket tålmodig med tanke på alla mina frågorHaha ja, det var lite skralt där. Väl mött i PM![]()
Jaha du hänger här också? Bra där!
Bandet imho 3/10, klockan däremot 10/10Testar blått camo
Håller helt med. Ska testa mörkgrönt camo sen åker det svart OEM gummit på igenBandet imho 3/10, klockan däremot 10/10
Sjuk vill ha faktor på den där
Växer dom vilt där eller är pudelpopulationen inplanterad?24c och pudel i skogen
![]()
Pudlar e vilda - alltid vilda!Växer dom vilt där eller är pudelpopulationen inplanterad?
Coolt att vi är minst två på KSTestar blått camo
Mycket bra val av klocka!Coolt att vi är minst två på KS
![]()
Jag vill ju att klocka och strap ska lukta kaffe!Okej du gick för långt med kaffebönorna![]()