Ja tack.Vi måste göra nya på en annan kepsmodell. Våra är så jävla fula haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja tack.Vi måste göra nya på en annan kepsmodell. Våra är så jävla fula haha
Får ont i pannan, den på huvudet, av minVi måste göra nya på en annan kepsmodell. Våra är så jävla fula haha
Så illa dessutom. Antingen får du skaffa ny panna eller så får vi göra en ny keps. Vem designade den?Får ont i pannan, den på huvudet, av min
@VanDusen tror jag, fick den ju via dig. Har du blivit lite senil?Så illa dessutom. Antingen får du skaffa ny panna eller så får vi göra en ny keps. Vem designade den?
Det har jag alltid varit. Fråga @metamorfos bara, han är min databas.@VanDusen tror jag, fick den ju via dig. Har du blivit lite senil?
Jag tror jag tyvärr är allas databas…metamorfosqlDet har jag alltid varit. Fråga @metamorfos bara, han är min databas.
Jo det var jag. Vi kör på en ny tycker jag. Vanlig truckerkeps? Färg? Broderifärg?Så illa dessutom. Antingen får du skaffa ny panna eller så får vi göra en ny keps. Vem designade den?
Jag röstar för en keps som inte är så hög, och det är väl det truckerkepsar är? Annars gillade jag färgerna.Jo det var jag. Vi kör på en ny tycker jag. Vanlig truckerkeps? Färg? Broderifärg?
Jo det var jag. Vi kör på en ny tycker jag. Vanlig truckerkeps? Färg? Broderifärg?
Jag röstar för en grön keps.Jag röstar för en keps som inte är så hög, och det är väl det truckerkepsar är? Annars gillade jag färgerna.
En ”golfkepps” som är lite lägre/mindre?Jo det var jag. Vi kör på en ny tycker jag. Vanlig truckerkeps? Färg? Broderifärg?
Deras vanliga trucker är bara en keps med det klassiska plastnätet på sidorna och baktill men de kanske är extra höga? Jag vet inte. Kolla själva på hatstoreJag röstar för en keps som inte är så hög, och det är väl det truckerkepsar är? Annars gillade jag färgerna.
Deras vanliga trucker är bara en keps med det klassiska plastnätet på sidorna och baktill men de kanske är extra höga? Jag vet inte. Kolla själva på hatstore
Inte helt förtjust i truckerkeps! På samma sätt som jag inte anser att en fin middag intas i 244an utanför SibyllaDeras vanliga trucker är bara en keps med det klassiska plastnätet på sidorna och baktill men de kanske är extra höga? Jag vet inte. Kolla själva på hatstore
Vilken är det av dem?Dad Caps/Unconstructed
Jag vill och ha!Ja tack.
Hittar inte den på ’designa själv’Jag vill och ha!
Men inte en trucker… hellre den lite lägre modellen typ bifogad bifogad
![]()
![]()
Finns en kategori som heter så på deras sidaVilken är det av dem?
+1Jag vill och ha!
Men inte en trucker… hellre den lite lägre modellen typ bifogad bifogad
![]()
![]()
Stiligt!Gick äntligen från tanke till handling och köpte en Radiomir
![]()
Bra handlatGick äntligen från tanke till handling och köpte en Radiomir
![]()
Grattis, vems köpte du?Gick äntligen från tanke till handling och köpte en Radiomir
![]()
Det låg en ute på KS imorse typ, ser ut att vara denGrattis, vems köpte du?
GrattisGick äntligen från tanke till handling och köpte en Radiomir
![]()
Stort grattis!Gick äntligen från tanke till handling och köpte en Radiomir
![]()
Bra handling - grattis!!Gick äntligen från tanke till handling och köpte en Radiomir
![]()
Fan modellen på den där kepsen är inte helt lyckad. Ni behöver en lägre modell, grönt är bra eller för all del svart. Klart Ni ska ha en italiensk keps. Stone Island ghost modell är grym. Jag äger en svart. Den har en påsydd logga som skulle kunna bytas relativt enkelt av en skräddare. Nitty gritty borde kunna hålla i beställningen och be sin skräddare fixa hela kalasetJa tack.
Precis en sån!Fan modellen på den där kepsen är inte helt lyckad. Ni behöver en lägre modell, grönt är bra eller för all del svart. Klart Ni ska ha en italiensk keps. Stone Island ghost modell är grym. Jag äger en svart. Den har en påsydd logga som skulle kunna bytas relativt enkelt av en skräddare. Nitty gritty borde kunna hålla i beställningen och be sin skräddare fixa hela kalaset![]()
![]()