Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, stort grattis!Gick äntligen från tanke till handling och köpte en Radiomir
![]()
det får vi!…får vi se också?![]()
Avis! Gillar inte att du säger din forever! Hoppades att du skulle tröttna fort och sälja till mig.![]()
![]()
Först i duggregn och blåst och en kort stund senare i varm sol. Hej svensk sommar och hej min graal, min forever, 690.![]()
Jag har hittat mer och mer rätt i Paneraidjungeln de senaste åren och inte bytt ut speciellt mycket av pamiljen, mest expanderat och har planer på fortsatt expansion. Nu är det mest utbyte om det dyker upp någon ny modell inom samma genre som kan vara bättre. Jag tänker mig att min 47mm sub möjligen kan bytas mot en 44 dito, fast samtidigt finns inte bmg i den storleken.Avis! Gillar inte att du säger din forever! Hoppades att du skulle tröttna fort och sälja till mig.
Till skillnad från dig så är jag ingen flippare!Jag har hittat mer och mer rätt i Paneraidjungeln de senaste åren och inte bytt ut speciellt mycket av pamiljen, mest expanderat och har planer på fortsatt expansion. Nu är det mest utbyte om det dyker upp någon ny modell inom samma genre som kan vara bättre. Jag tänker mig att min 47mm sub möjligen kan bytas mot en 44 dito, fast samtidigt finns inte bmg i den storleken.
Så. Jag tänker att din 44 sub åker till någon annan långt före mina senaste inköp.![]()
Bra sammanfattning av det jag skrev.Till skillnad från dig så är jag ingen flippare!
Riktigt snyggtPAM111 på ett custom strap av Oleg
![]()
Den där funkar ju på exakt alla band10:10 vid Tivolibryggan.![]()
Hur känns den nu efter några dagar?? Du har ju ändå plöjt ett antal olika pannor och har lite att jämföra med.10:10 vid Tivolibryggan.![]()
Den känns riktigt, riktigt bra! Storleksmässigt känns den perfekt. Jag gillar den lite borstade ytan på caset. Tycker proportionerna är riktigt bra. Lumen är inget vidare men med tanke på att det är så på alla Submersible och att indexen är vita så är jag inte förvånad men det är inte heller något som stör mig. Under direkt UV belysning är indexen blå men blir gröna när lampan tas bort.Hur känns den nu efter några dagar?? Du har ju ändå plöjt ett antal olika pannor och har lite att jämföra med.
Sitter som en smäck och är så jävla läckerDen känns riktigt, riktigt bra! Storleksmässigt känns den perfekt. Jag gillar den lite borstade ytan på caset. Tycker proportionerna är riktigt bra. Lumen är inget vidare men med tanke på att det är så på alla Submersible och att indexen är vita så är jag inte förvånad men det är inte heller något som stör mig. Under direkt UV belysning är indexen blå men blir gröna när lampan tas bort.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, den är riktigt bra på OP gummit. Dragspelsgummit tycker jag blir för bulkigt uppe på handleden. För jämförelseSitter som en smäck och är så jävla läcker
Grym kombo med det gröna gummit
Agree. Avsevärt bättre på OPJa, den är riktigt bra på OP gummit. Dragspelsgummit tycker jag blir för bulkigt uppe på handleden. För jämförelse![]()
![]()
![]()
Den där är helt perfekt!
Håller med!Ja, den är riktigt bra på OP gummit. Dragspelsgummit tycker jag blir för bulkigt uppe på handleden. För jämförelse![]()
![]()
![]()