Där gjorde du ett mycket bra köp, den var trevlig att prova.10:10 vid Tivolibryggan.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Där gjorde du ett mycket bra köp, den var trevlig att prova.10:10 vid Tivolibryggan.![]()
Dags att sälja då och prova något nyttNu har jag testat att laga mat med den, tvätta med den, fiska med den, va på båten med den, åka bil med den, jobba med den, handla med den mm och 1226 har fungerat bra i alla situationer. Jag kan därmed rekommendera klockan som funktionell.![]()
Du borde testa att byta plats på dem nån dagDubbel pipigt, dubbelt så kul att köra T o R ösd-åre
V: 56
H: 24
![]()
![]()
Inte varje dag jag kör dubbeltDu borde testa att byta plats på dem nån dag![]()
blåa tavlan är rätt sjuk måste jag säga.Välkomna alla, nu kör vi så det ryker!!
![]()
![]()
![]()
Snyggt Aleks, about time!Då har man hittat tillbaka till Panerai och en 683 (4 år sen sist)
![]()
![]()
![]()
Riktigt bra! Stort grattisDå har man hittat tillbaka till Panerai och en 683 (4 år sen sist)
![]()
![]()
![]()
Snyggt, srort grattis till den bästa!Då har man hittat tillbaka till Panerai och en 683 (4 år sen sist)
![]()
![]()
![]()
Bra att den stannar här! Visst är den grym?Barnvagnspromenad, 26k funkar
![]()
Sitter och väntar på att frugan kan åka hem efter axeloperation
Bra att den stannar här! Visst är den grym?![]()
Inget vidare tyvärr och frugan är kvar på sjukhuset så det fick bli pizzanight med ungarnaOch sen kom regnet. Hur mår axeln?
Den är fantastiskBra att den stannar här! Visst är den grym?![]()
GrattisDå har man hittat tillbaka till Panerai och en 683 (4 år sen sist)
![]()
![]()
![]()
Är Panerais PVD beläggning nästan som anodiserad aluminium, dvs. att man ser viss struktur i metallen/borstningen? Tycker det såg riktigt trevligt utFredagsfika - pannan svart, men inte kaffet
![]()
Är Panerais PVD beläggning nästan som anodiserad aluminium, dvs. att man ser viss struktur i metallen/borstningen? Tycker det såg riktigt trevligt ut![]()