No no, den stannar länge som det känns nu…Jag som täkte fråga om du ville sälja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
No no, den stannar länge som det känns nu…Jag som täkte fråga om du ville sälja
Berätta mer. Jag har länge funderat på att köpa av dem. Vart skickar de ifrån? Hur lång tid tog det? Hur är kvaliteten? Etc?911 på Thomas Leather
Precis köpt en Panerai Luminor Submersible 1950 3 Days Automatic PAM 00616.
Tankar kring denna klocka?
Tycker den är grym, har aldrig haft tillfälle att prova den men gillar det jag ser. GrattisPrecis köpt en Panerai Luminor Submersible 1950 3 Days Automatic PAM 00616.
Jag älskar förvisso väldigt många Paneraier. Den där har jag provat och pillat på flera gånger. Jag gillar. Den har inga kända buggar. Gratuler
Får den levererad inom några dagar så återkommer med lite bättre bilder inom kort!Tycker den är grym, har aldrig haft tillfälle att prova den men gillar det jag ser. Grattis
Asball gratulerar!Precis köpt en Panerai Luminor Submersible 1950 3 Days Automatic PAM 00616.
Precis köpt en Panerai Luminor Submersible 1950 3 Days Automatic PAM 00616.
Stort grattis!Precis köpt en Panerai Luminor Submersible 1950 3 Days Automatic PAM 00616.
Alltså, jag måste ha en 372
Idag är 372 med på kontoret…
Sjukt cool!Precis köpt en Panerai Luminor Submersible 1950 3 Days Automatic PAM 00616.
Ha en skön helg
Vi kör vidare på det temat med 061Titan-klubben hälsar det samma
Riktigt bra på det svarta gummit!Vi kör vidare på det temat med 061
Nästan omöjligt att se på bilden men det är faktiskt det bruna gummit, vilket lyfter 61:an ännu lite merRiktigt bra på det svarta gummit!
Ahh, det kunde man inte se. Men det är det bästa med tobakstavlorna att färgen kan skifta så mycketNästan omöjligt att se på bilden men det är faktiskt det bruna gummit, vilket lyfter 61:an ännu lite mer