Tycker det blev klockrent, jag är mer och mer av åsikten att 42or sitter finast på länk
Tack, håller med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker det blev klockrent, jag är mer och mer av åsikten att 42or sitter finast på länk
Mycket bra. Blir det en 1055 för mig någon dag ska jag också ha länken.Kalla mig idiot men…
Hemma i stan med allvaret som sätter igång imorrn. Bara 061 har varit med på landet; nu väntar fyra andra på lite kärlek med 232 först ut..
Idag dags för 217
Dag 4 är det BronzodagsDag 3 efter hemkomst är det 911 på armen
Snygg, ref?Eftermiddagens badsällskap
1226Snygg, ref?
Supersnyggt! Nu vill jag bara åka hem så jag får prova mitt.001 ett nylevererat Honey Shark från Oleg, me like
Supersnyggt! Nu vill jag bara åka hem så jag får prova mitt.
@Norrland beställde ett åt mig också så det har redan landatHoppas det inte skickas tillbaka bara, klassiskt posten
Riktigt bra! Det lär nog bli en stort haj(p) runt hajband nu.Haj+haj+haj
Så nöjd med gårdagens leverans från Ukraina, men det hajar ni nog.
Så jävla bra på bund alltsåGodnatt säger en trött 779. Har rest långt i dag.
Har tagit en bra stund att vänja sig. Är ingen fan normalt, blir lite högt. Men nu känns det bra på armen. Visuellt var det kärlek från start.Så jävla bra på bund alltså
Så bra!Kalla mig idiot men…
Godnatt säger en trött 779. Har rest långt i dag.