Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad jag villhöver det orange gummit! Sjukt snyggt!
Set Finn’s väl några butiker i Bangkok, var väl bra service därFan vad jag villhöver det orange gummit! Sjukt snyggt!
Tar vara på sista dagarna av sol med 911an
Jag var i boutiquen i Bangkok och den sög.Set Finn’s väl några butiker i Bangkok, var väl bra service där
Alla klockor jag ägt har varit uppe till salu någon gång, förutom Pre-A1 och 26K (men den köpte jag nyligen så den räknas inte). Det säger nog mer om mig och min rastlöshet än om mina klockor, för klockorna jag ägt har verkligen inte varit dåliga.Bra att du tog tillbaka din annons, borde aldrig sålt min.
Alla klockor jag ägt har varit uppe till salu någon gång, förutom Pre-A1 och 26K (men den köpte jag nyligen så den räknas inte). Det säger nog mer om mig och min rastlöshet än om mina klockor, för klockorna jag ägt har verkligen inte varit dåliga.
Nice, stort grattis!Min första Panna️
Snyggt, gratulerar!Min första Panna️
Grattis!Min första Panna️
Oj så härligt, stort grattis!Min första Panna️
Min första Panna️
Stort grattis och välkommen!Min första Panna️
Hemma i stan med allvaret som sätter igång imorrn. Bara 061 har varit med på landet; nu väntar fyra andra på lite kärlek med 232 först ut..
Dag 3 efter hemkomst är det 911 på armenIdag dags för 217
Fan snyggt med länk!Kalla mig idiot men…
Hur känns det?Kalla mig idiot men…
Hur känns det?
Kalla mig idiot men…