Grattis!!Kul att kunna göra ett inlägg i denna tråd!
Min första Panerai, inköpt för en dryg vecka sedan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!!Kul att kunna göra ett inlägg i denna tråd!
Nice, stort grattis!Kul att kunna göra ett inlägg i denna tråd!
Jättebra val! GrattisKul att kunna göra ett inlägg i denna tråd!
Snyggt och grattisIdag blev vi med radiomir och gillar det Nu måste vi bara fixa lite armband till den
Grymt, gratulerar!Idag blev vi med radiomir och gillar det Nu måste vi bara fixa lite armband till den
Den är så sjukt läcker!Jag hittar inga fel på den här
Nice, stort grattis!Idag blev vi med radiomir och gillar det Nu måste vi bara fixa lite armband till den
Snyggt och grattis
Grymt, gratulerar!
Tackar!Nice, stort grattis!
Yes! Välkommen!Tackar!
Sedan jag fick min första panerai i början på sommaren har min syn på klockor ändrats.
Två saker som jag inte gillade förut var tex polerade boetter och stora urtavlor, något som rimmar dåligt med denna
Tror jag börjar närma mig att bli en panerista
Stort grattis!Idag blev vi med radiomir och gillar det Nu måste vi bara fixa lite armband till den
Stort grattis!Tackar!
Sedan jag fick min första panerai i början på sommaren har min syn på klockor ändrats.
Två saker som jag inte gillade förut var tex polerade boetter och stora urtavlor, något som rimmar dåligt med denna
Tror jag börjar närma mig att bli en panerista
Grattis till den snyggingen!Idag blev vi med radiomir och gillar det Nu måste vi bara fixa lite armband till den
Vackert Vart köpte du bandet?
Härligt, grattis!Idag blev vi med radiomir och gillar det Nu måste vi bara fixa lite armband till den
Tack! Det är tillverkat av @VanDusen.Vackert Vart köpte du bandet?
Tycker den gör sig somrigt bra på det vita gummit! Ska investera i ett vitt till min 024 tror det rullar bra! Min tidigare 233 är en av få klockor jag saknar och skulle kunna tänka mig att köpa igen. Hade dock inte dot dial får tillstå att det nog trots allt är snäppet bättre!Ytterligare en dag med 233
Jag är riktigt nöjd med det vita, kräver väl lite solbränna innan man tar på det med en ny sommar favorit. Borde funka fint på 24:an ocksåTycker den gör sig somrigt bra på det vita gummit! Ska investera i ett vitt till min 024 tror det rullar bra! Min tidigare 233 är en av få klockor jag saknar och skulle kunna tänka mig att köpa igen. Hade dock inte dot dial får tillstå att det nog trots allt är snäppet bättre!