176
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste vara den ultimata stål bettarini ?!Last one for Paneristi
Not counting Pre-A/Pre-V så håller jag medMåste vara den ultimata stål bettarini ?!
Så klart Verkligen en magisk klocka, jag saknar en blank Panna i samlingen och ser denna som mitt mål.. Dock är jag så nöjd med min lilla pamilj just nu så vet inte vad som skulle få lämna..Not counting Pre-A/Pre-V så håller jag med
Den är unik i det att den har sandwich, guldvisare och grön tavla. Sen lite extra kul att det är Bonatis allra sista klocka till Paneristi innan han pensionerade sig. Klockan fick inte ens någon officiell presentation utan släpptes i det tysta.
Den är grym!Så klart Verkligen en magisk klocka, jag saknar en blank Panna i samlingen och ser denna som mitt mål.. Dock är jag så nöjd med min lilla pamilj just nu så vet inte vad som skulle få lämna..
Bjuder på en till i annat ljus. Som två helt olika klockorDen är grym!
Man måste nästan vara lite dum om man får för sig att sälja en sådan underbar klocka, tur du kom på bättre tankarBjuder på en till i annat ljus. Som två helt olika klockor
Jag är inte omöjlig att övertalaMan måste nästan vara lite dum om man får för sig att sälja en sådan underbar klocka, tur du kom på bättre tankar
Bästa allround Pannan! Jag har haft 3 men saknar redan den 4:e!Fortsätter att njuta av min 422
Bara min tredje panna än så länge. Har haft 560 och 372 med plexi.Bästa allround Pannan! Jag har haft 3 men saknar redan den 4:e!
Härligt, stort grattis!Kul att kunna göra ett inlägg i denna tråd!
Min första Panerai, inköpt för en dryg vecka sedan.
Grattis !Kul att kunna göra ett inlägg i denna tråd!
Snyggt! GratulerarKul att kunna göra ett inlägg i denna tråd!
Bra val, grattis!Kul att kunna göra ett inlägg i denna tråd!
Grattis. Riktigt bra val!Kul att kunna göra ett inlägg i denna tråd!
GrattisKul att kunna göra ett inlägg i denna tråd!
Jag vet inte, den bara tilltalar mig så starkt. Tavlan, guldvisarna, pr indikatorn, ecru, subsekunden.Bara min tredje panna än så länge. Har haft 560 och 372 med plexi.
Gillar 422 starkt men gillade både bettarini caset på 560 och plexit på 372.
422 är maffig och tavlan är magisk.
Vad är det som gör att du tycker att den är bästa allround pannan ?
Stort grattis!Kul att kunna göra ett inlägg i denna tråd!
Skriver under på allt !Jag vet inte, den bara tilltalar mig så starkt. Tavlan, guldvisarna, pr indikatorn, ecru, subsekunden.