Tackar! Har saknat den mycketPerfekt välkommen-tillbaka-panna, välkommen…igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar! Har saknat den mycketPerfekt välkommen-tillbaka-panna, välkommen…igen
TackarSnyggt! Grattis!
Snyggt! Stort grattis!Hej!
Efter några år utan någon Panerai så slog jag till på en i helgen när jag var uppe i Sthlm och på Krons. Det blev en Luminor 8 Giorni, pam915 Ganska basic och det är så jag gillar dem. Tittade först på några Due och ngn Radomir men det blev alltså den här.
Här kommer ett par bilder på skönheten:
Snyggt! Gratulerar!Hej!
Efter några år utan någon Panerai så slog jag till på en i helgen när jag var uppe i Sthlm och på Krons. Det blev en Luminor 8 Giorni, pam915 Ganska basic och det är så jag gillar dem. Tittade först på några Due och ngn Radomir men det blev alltså den här.
Grattis till den godingen!,Hej!
Grattis, kanonfin 8 giorniHej!
Grymt, välkommen tillbaka!Hej!
Snyggt! Stort grattis!
Snyggt! Gratulerar!
Grattis till den godingen!,
Grattis, kanonfin 8 giorni
Grymt, välkommen tillbaka!
Med Panerai inhouse-mått mätt måste fyra sekunder anses helt godkänt. Kan dessutom vara så att det jämnar ut sig en aning över en 8-dagarscykelTack alla! Den har varit saknad i klocklådan Hade dessutom några sköna band sparade så det går ingen nöd här.
Är det någon som vet hur en 8 dagars ska gå? Den verkar gå ca 4 sekunder per dygn för fort just nu. Men den är helt ny och kanske inte inkörd ännu
Stämmer ganska bra, tyvärr. Det trevliga är att 8-dagars betyder nästan 11-dagars.Tack alla! Den har varit saknad i klocklådan Hade dessutom några sköna band sparade så det går ingen nöd här.
Är det någon som vet hur en 8 dagars ska gå? Den verkar gå ca 4 sekunder per dygn för fort just nu. Men den är helt ny och kanske inte inkörd ännu
11 dygn Önskar det vore 48 timmar istället. Längtar till att få vrida upp den igen.Stämmer ganska bra, tyvärr. Det trevliga är att 8-dagars betyder nästan 11-dagars.
Du får experimentera fram hur många varv som motsvarar 48 timmar11 dygn Önskar det vore 48 timmar istället. Längtar till att få vrida upp den igen.
Då köpte du nog fel klocka.11 dygn Önskar det vore 48 timmar istället. Längtar till att få vrida upp den igen.
Fint!
682 på vandring
Förlåt för potatiskvalitén ... det såg bättre ut på mobilen.
Förlåt för potatiskvalitén ... det såg bättre ut på mobilen.
Ja, farfar behöver glasögon.Du är en potatis!
Snyggt! När skall jag få klämma på den?
Inte mitt fel att du inte bjudit in mig när ni har haft lite små träffar.Snyggt! När skall jag få klämma på den?