292 påväg hem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
594 med OEM flärp
Så är det att ha smala handleder sen är banden till 785 speciella också med 85mm på den korta delen och ca 130 på den långa. Det är inte det vanliga PV bandet. Spännena är också insyddaImponerade att du får till flärp på ett oem band
Älskar för övrigt hur snabbt du svarade. Det måste pingas till i din telefon eller kanske bara i ditt undermedvetande när någon skriver ’flärp’ som gör att ”något är på gång i Paneraitråden, måste kolla KS”Imponerade att du får till flärp på ett oem band
Älskar för övrigt hur snabbt du svarade. Det måste pingas till i din telefon eller kanske bara i ditt undermedvetande när någon skriver ’flärp’ som gör att ”något är på gång i Paneraitråden, måste kolla KS”
Så är det att ha smala handleder sen är banden till 785 speciella också med 85mm på den korta delen och ca 130 på den långa. Det är inte det vanliga PV bandet. Spännena är också insydda
Inga Radiomir alls620, 736, 587 och 995 här.
Inga 1936
En rökt Panerai är en snygg Panerai.
Verkligen en perfekt match! Hade en tillfällig sinnesförvirring förra veckan där jag annonserad min. Inte för att jag inte älskar den utan bara kändes att där blivit en för mycket klocka på sistone. Kanske ska dra tillbaka denNu är även jag begåvad med ett orange gummi!
Värt skäl att sälja en klocka dock - att den tar upp all handledstid så resterande klockor ingen får.Verkligen en perfekt match! Hade en tillfällig sinnesförvirring förra veckan där jag annonserad min. Inte för att jag inte älskar den utan bara kändes att där blivit en för mycket klocka på sistone. Kanske ska dra tillbaka den
Jag kan bara svara för mig själv och jag hade inte sålt den. Den är sjukt bra enligt mig och på det orange bandet blev den ännu bättre.Verkligen en perfekt match! Hade en tillfällig sinnesförvirring förra veckan där jag annonserad min. Inte för att jag inte älskar den utan bara kändes att där blivit en för mycket klocka på sistone. Kanske ska dra tillbaka den
Du har helt rätt! Härmed tillbakadragenJag kan bara svara för mig själv och jag hade inte sålt den. Den är sjukt bra enligt mig och på det orange bandet blev den ännu bättre.
Hej!
Efter några år utan någon Panerai så slog jag till på en i helgen när jag var uppe i Sthlm och på Krons. Det blev en Luminor 8 Giorni, pam915 Ganska basic och det är så jag gillar dem. Tittade först på några Due och ngn Radomir men det blev alltså den här.
Här kommer ett par bilder på skönheten:
Snyggt! Grattis!Hej!
Efter några år utan någon Panerai så slog jag till på en i helgen när jag var uppe i Sthlm och på Krons. Det blev en Luminor 8 Giorni, pam915 Ganska basic och det är så jag gillar dem. Tittade först på några Due och ngn Radomir men det blev alltså den här.
Här kommer ett par bilder på skönheten: