Kan man ha titanklocka på ett bröllop? Klart man kan!
Du har ju alligator, det är dress. Eller hur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan man ha titanklocka på ett bröllop? Klart man kan!
Du har ju det…Kan man ha titanklocka på ett bröllop? Klart man kan!
Vilken grym treenighetTrevlig kväll!
Här blir det middag med svamp efter en tur i skogen . Ett gott vin från Langhe till funkar
Blir knappast bättre än sådär!Panerai Zero… (PAM000)
Nya höstkläder till quarantan då det nu är höst och gummit får vila
Riktigt snyggt läder! Vart har du köpt det?Nya höstkläder till quarantan då det nu är höst och gummit får vila
Det tycker jag också, kommer från KyrosRiktigt snyggt läder! Vart har du köpt det?
Har själv ägt en 510 och älskade den. Har din sandwich tavla? Det hade nog inte jag på min.510 i blå skrud.
Den har helt havererat klockintresset, nästan blivit OWG med denna.
Yupp sandwich - väldigt glad jag fick tag på en här på KS.Har själv ägt en 510 och älskade den. Har din sandwich tavla? Det hade nog inte jag på min.
Du som haft både 510 och 915 - vilken gillar du mer och varför.Ursäkta att jag spammar men är så löjligt glad att vara med panna igen
915 på läder från Mays Berlin
Jag trodde inte heller att jag skulle gilla ecru men det kom helt på skam. Gillar den till och med bättre än 510:an. Lycka tillDu som haft både 510 och 915 - vilken gillar du mer och varför.
Är lite sugen på en 914 men vet inte om jag kommer överens med ecru